Mulig at det er fornuftig med en slik sikkerhet, men det er ikke slik disse femmerne er, medmindre det skjedde noe her rett før Buddyen kom. Etter at jeg fikk skiftet motorstyring i 08 pga feil på denne var det mye friksjon i motor idet jeg rygget, noe jeg ikke var vant med. Bilen min triller helt fritt begge veier. Jeg snakket med Stig om dette, og stakk opp på Økern for sjekk. Han slo av ett eller annet med terminalen sin, og sjekket deretter ved å holde brems inne samtidig som han ga gass. Bilen rørte da på seg, og han sa at det skal den gjøre, mens Buddyene gjør ikke det, nettopp pga regenerering. Da jeg spurte om jeg kunne få regenerering var svaret at jeg ikke hadde motoren som skulle til, da det var annen type motor som ble satt i Buddy. Jeg vet ikke med sikkerhet om bilen min ikke gikk forover med brems inne før justeringen han foretok seg, men jeg antar det og antar også at han slo av regenerering funksjonen i motorstyringen. Det løste uansett mitt problem, bilen trillet helt fritt uten motstand av noe slag begge veier etter justeringen, som tok 3 minutter

P