Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

S85D og tidligere Teslaeie

Startet av Havebigfun, lørdag 17. januar 2015, klokken 21:04

« forrige - neste »

GeirHM

Sitat fra: Havebigfun på onsdag 21. januar 2015, klokken 20:06
Du kan avkrysse at du ikke har hatt tesla og samtidig at du har konvertert liggende bestilling til D-model.

Sikkert bare jeg som ikke fulgte med i timen. Trodde jeg bare kunne velge et svaralternativ. Og for meg er undersøkelsen låst nå. Selvfølgelig.

Når det gjelder det andre temaet så hadde det vært morsomt å se resultatene av undersøkelsene du nevner.
Så vidt jeg kan se har spørsmålet om hvorvidt det er viktig for den enkelte at bilen har hatt lang rekkevidde ved valg av bil IKKE vært stilt i elbilforeningens undersøkelser, og heller ikke i TØIs store bilbruksundersøkelse fra 2009. TØI spurte ikke om det fordi den gang handlet det jo mest om fossilbilbruk men det er litt mer rart at spørsmålet om rekkevidde ikke stilles av elbilforeningen. (Jeg har aldri fått se spørreskjema så jeg vet ikke dette helt sikkert.)

Også_Øyvind_H

10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

NegativeElectrode

Siden en god del byttet fra (P)85 til (P)85D men svarte før det alternativet ble lagt til oi avstemmingen burde den bli åpnet for å kunne slette stemmer og stemme på nytt.
Blå TMY 2022
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Havebigfun


Også_Øyvind_H

10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Havebigfun

flere som vil stemme?
Sitat fra: Også_Øyvind_H på onsdag 04. mars 2015, klokken 19:44
Spot on D.O :) Beklager upresis formulering. Jeg referer kun til den lett uhøytidlige undersøkelsen her på forumet som viser fordeling av kjøpere av hhv PD og SD.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA