Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bjørn Nyland har du hørt noe fra Tesla ang prøvekjøre P85D?

Startet av Mr.Hansen, fredag 16. januar 2015, klokken 20:04

« forrige - neste »

Mr.Hansen

Bjørn har du hørt noe fra Tesla ang prøvekjøre P85D?

Venter spent på din videorapport av bilen.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

bb

Jeg kom hjem i dag fra ferie og skal høre med Tesla. Etter diverse diskusjoner på Facebook klør jeg etter å få satt noen 0-200 og 0-250-tider.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

mr.rs4

De som har bestilt TMSP85D vil få prøve bilen først, så skal visst andre få prøve. Svar ifra selger i Stavanger.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

teslanor

Tror ikke det stemmer helt. I følge min DS kommer demo-bilene først sammen med det første P85D bilene i slutten av februar...

Celter

Hva i all verden er vitsen med å prøvekjøre en bil man allerede har bestilt? Ville ikke løftet meg fra sofaen for å prøvekjøre en P85D. Venter heller til jeg får beskjed om at den kan hentes.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Dennis

Sitat fra: Celter på mandag 19. januar 2015, klokken 21:00
Hva i all verden er vitsen med å prøvekjøre en bil man allerede har bestilt? Ville ikke løftet meg fra sofaen for å prøvekjøre en P85D. Venter heller til jeg får beskjed om at den kan hentes.

For å gjøre ventingen på sin egen bil enda litt mer uutholdelig :P

Når P85D demobil kommer, så klarer jeg nok ikke å la være å prøvekjøre men ;D

Trokloy

Kjekt å få teste hva vi har kjøpt ;) Jeg ble fortalt at media skal få teste ut P85D siste uka i Januar, og vi som har bestillt får tilbud om prøvekjøring første uka i Februar. Dette forutsetter at det ikke er noen forsinkelser på frakt. (Tesla Stavanger)
Rød P85D Vin: 70735 Late March  :-)

ToWalkOrDrive

En jeg kjenner som også har en 85S fikk prøvekjøre en sånn sak med over 700hk og firehjulstrekk Tesla. Han sa til meg: "Hva du enn gjør, hvis du ikke har tenkt å kjøpe en, aldri prøve den. Blir ikke det samme å komme tilbake til den vanlige. Var vanvittig gøy!".....er det vanskelig å få prøvekjørt?
Tesla Model Y                         2021-

Dennis

Må enda til Usa for å prøve den. Er vel en P85D demo/presse bil i Tyskland, men den fikk ikke en gang pressen prøvekjøre. Og det er ingen P85D i Norge enda etter hva jeg vet :)

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Cookie Monster på mandag 19. januar 2015, klokken 23:13
Må enda til Usa for å prøve den. Er vel en P85D demo/presse bil i Tyskland, men den fikk ikke en gang pressen prøvekjøre. Og det er ingen P85D i Norge enda etter hva jeg vet :)
Tror jeg må sjekke en gang til. Han er jo selger av yrke, så kan jo ikke stole på det han sa ;-)
Tesla Model Y                         2021-

P85D+

Sitat fra: ToWalkOrDrive på onsdag 11. februar 2015, klokken 23:37
Sitat fra: Cookie Monster på mandag 19. januar 2015, klokken 23:13
Må enda til Usa for å prøve den. Er vel en P85D demo/presse bil i Tyskland, men den fikk ikke en gang pressen prøvekjøre. Og det er ingen P85D i Norge enda etter hva jeg vet :)
Tror jeg må sjekke en gang til. Han er jo selger av yrke, så kan jo ikke stole på det han sa ;-)

Joda - ett helt lass
P85D og 85D

Dennis

Sitat fra: TeslaSignature på torsdag 12. februar 2015, klokken 02:07
Sitat fra: ToWalkOrDrive på onsdag 11. februar 2015, klokken 23:37
Sitat fra: Cookie Monster på mandag 19. januar 2015, klokken 23:13
Må enda til Usa for å prøve den. Er vel en P85D demo/presse bil i Tyskland, men den fikk ikke en gang pressen prøvekjøre. Og det er ingen P85D i Norge enda etter hva jeg vet :)
Tror jeg må sjekke en gang til. Han er jo selger av yrke, så kan jo ikke stole på det han sa ;-)

Joda - ett helt lass

Nå er det noen i Norge ja, men det var det ikke 20 januar når posten ble skrevet ;)

Mr.Hansen

Bjørn har fått lov til å låne en P85D i en uke. Skal ikke se bort i fra at bilen hans er i Drammen nå.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA