Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

NextGen bakseter er borte fra konfiguratoren fra 14. jan

Startet av Jimpec, onsdag 14. januar 2015, klokken 19:09

« forrige - neste »

lurium

Hvis det skulle mot formodning bli noe trøbbel å få det man har bestilt då får vi gå kollektivt mot Jerome og Tesla.

Har bil i prod. Ikke hørt noe fra Tesla amsterdam pr tlf.

22 tusen kun for oppgradert forran er så uaktuelt at jeg ikke får sagt det klart nok.

fviken

Sitat fra: Teslanewbie på torsdag 15. januar 2015, klokken 18:17
Sitat fra: fviken på torsdag 15. januar 2015, klokken 18:14
Jeg har VIN 697xx og har ikke hørt fra Tesla enda. Blien har ikke gått i produksjon enda, men er nok like rundt hjørnet. 

Er det noen i tilsvarende posisjon som har blitt lovet NG bakseter? Jeg leste akkurat en nordmann på TMC som sa at ingen biler som ikke allerede er produsert får NG bakseter. Dersom dette stemmer leverer ikke Tesla det vi har bestilt.

Har bestilt NG seter . Ikke hørt noe . Men disse baksetene SKAL jeg ha!

Teslanewbie: Hva er ditt VIN nummer?
2015: Tesla Model S P85D (rød) (kondemnert)
2019: Tesla Model 3 (grå) (Solgt)
2021: Auto RS E-tron GT (rød) (selges snart)
2022: Tesla Model S Plaid (rød)

petersv

Det jeg ikke skjønner er at Tesla skaper så mye FUD med disse feiltrampene. Det er som om de motorisk må gjøre ting "på feil måte" og skyggelegge.

Hvis de ikke skjønner selv at det er noe de gjør, har de et enda større problem.

Håper alle får minst det de har bestilt ;)

AndreS

Helt enig, er ufattelig uprofft. Syns det er svært merkelig å holde på på denne måten, de har holdt påen stund og burde snart lære, til tross for voksesmerter
I3 i bestilling

Guybrush


fviken

Så langt jeg vet har alle som ikke har fått NextGen seter i USA fått tilbud om å få dem ettermontert. De som ikke har fått NG front og bak kan velge å beholde og få prisavslag. De som har NG front og gammel bak kan velge å beholde, men får da ikke noe prisavslag.

Men så langt jeg har lest så har alle fått tilbud om å få satt inn seter senere.
2015: Tesla Model S P85D (rød) (kondemnert)
2019: Tesla Model 3 (grå) (Solgt)
2021: Auto RS E-tron GT (rød) (selges snart)
2022: Tesla Model S Plaid (rød)

turbolurbo

Fikk tlf fra Tesla i dag, med spørsmål om jeg ville ha NG bakseter. Svaret var ja :)
2019 TM3P

Jaws

Da har jeg nettopp lagt på røret med en Teslakar, og har beholdt Next-Gen seter bak. Samme forklaring som flere har rapportert, at de ikke blir like flate som eksisterende bakseter.
Hadde jeg hatt massivt behov for å transportere ting med paddeflatt lasterom hadde jeg faktisk beholdt E-klassen jeg har idag og vært fornøyd med det.
Grå P85D, 21", tech, luft, karbon, ultra hifi, next-gen seter.

fviken

Til dere som har fått telefon fra Tesla i dag: Hvordan ligger dere an i køen? VIN?
2015: Tesla Model S P85D (rød) (kondemnert)
2019: Tesla Model 3 (grå) (Solgt)
2021: Auto RS E-tron GT (rød) (selges snart)
2022: Tesla Model S Plaid (rød)

Jaws

Vin 690xx for min del. DS'en sa han måtte ha svar på direkten, da bilen formelig stod og hoppet for å bli produsert.
Grå P85D, 21", tech, luft, karbon, ultra hifi, next-gen seter.

hookmaker

Vi er 2 i Danmark som idag er blevet ringt opp av Tesla HQ, om vi vil ha NG seter i bak. VIN 695XX og 70XXX.

Dennis

Ser ut som vi som har biler i produksjon eller ferdig får disse setene. Har ikke fått noe tlf, og fikk svar fra DS at bilen skal ha setene.
Min gikk i prod for 2 dager siden. Vin 6800x

fviken

2015: Tesla Model S P85D (rød) (kondemnert)
2019: Tesla Model 3 (grå) (Solgt)
2021: Auto RS E-tron GT (rød) (selges snart)
2022: Tesla Model S Plaid (rød)

AndreS

Min er på vei til Norge, etter sigende skal den ha NG seter, men jeg har alikevel fått beskjed fra DS om at jeg vil bli oppringt. I følge kilde i Tesla har bilen min NG seter fra fabrikk.

Dere som har blitt oppringt, har dere spurt og gravd litt om det er andre grunner til hvorfor de ikke lengre tilbys? kan det være kvalitetsproblemer, eller i verste fall sikkerhetsmessige utfordringer med disse setene? Slik Tesla holder på er det nesten så man vil ha skriftlig forklaring...
I3 i bestilling

Hellström

Min står i produktion, Vin 68020 har inte fått svar av DS   :-\
Model 3 Order Number RN10702xxxx 31.03.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA