Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Må bare si at jeg synes Teslan er deilig

Startet av Twowheels, lørdag 20. desember 2014, klokken 10:12

« forrige - neste »

Kallagtunet

Jeg greier meg med ett bilde av kona i baksetet Teslaen... Det er ikke så farlig om Muffen ikke blir med på bildet....

navelso

Fylt masse spylervæske fra 3-liters poser (eneste som funker å fylle fra). 20k km, mange av de i møkkavær, ikke vært inne til service ennå, bilen funker perfekt.
Elektrifisert:
USA Leaf 2012
S85 levert 22. mai 2014 - solgt august 2016
S70D facelift sept 2016 - S75D og uncork. Til salgs
Model 3 køplass reservert og avbestilt
S100D inventory kjøpt juni 2019
Rabattlink: http://ts.la/olav3716

Twowheels

Synes jeg har kjørt i evighet uten å fylle spyleveske nå i møkkavær.

Begynner å bli litt bekymret; får man varsel før spyleveske tanken går tom ? Det fikk man ikke på en Toyota Aygo jeg hadde.
_________

Havebigfun

Hvis du er seriøs bekymret foreslår jeg at du fyller litt spylervæske- slik at julen kan senke seg  ;). Ellers varsler bilen før beholderen er tom- det er en premium-bil du har kjøpt.

petersv

Sitat fra: Twowheels på onsdag 24. desember 2014, klokken 02:59
Synes jeg har kjørt i evighet uten å fylle spyleveske nå i møkkavær.

Begynner å bli litt bekymret; får man varsel før spyleveske tanken går tom ? Det fikk man ikke på en Toyota Aygo jeg hadde.

Ja det får du, og som tidligere nevnt her i tråden går det da en pose (3 l.) på tanken.

educk

en av de beste tingene med bilen er att når jeg er hos føreldrene mine så vil alltid min far kjøre så jeg kan ta en øl til maten. skikkeligt godt sånn her på julen! den er og veldigt deilig långkjører bil. 40 mil til familje i Sverige er en god kjøretur nå :-). hilser på oftere så det er win win
S85 Multi-coat red

kos

Hei - deilig bil og alle sammen jeg har ikke fylt en liter bensin på bilen heller. Så de som drømmer om å fylle hydrogen på bilene - så tror jeg ikke jeg får til dette med fylling om en stund. Tenker at det kommer til å bli vanskelig, da jeg ikke er vant til slikt

turbolurbo

Når konas Volvo V60 på Nokia Hakka 7 (pigg) sklir hit og dit, da er det deilig å kjøre en meget stabil TMS på Michelin Xi3 (piggfri). #vinterkositrøndlag  :D
2019 TM3P

snurrehue

Sitat fra: Havebigfun på onsdag 24. desember 2014, klokken 08:48
Ellers varsler bilen før beholderen er tom- det er en premium-bil du har kjøpt.

Skoda Octavia'n jeg tidligere kjørte varslet også om beholderen med spylervæske var i ferd med å nå lave nivåer. Premium det også, da ;)

RonnyØ

Drar opp denne gamle tråden litt, for å komme med litt skryt.

Jeg digger bilen. Jeg bytter vanligvis bil veldig ofte, men denne blir en stund. Det glir lydløst bortover med en vill respons hvis man vil. Drar opp lyden til 10 og bare nyter. Ser bra ut gjør den også.. :D

Rasmus.B

Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Høgis

Sitat fra: sangiovese på torsdag 25. desember 2014, klokken 13:27
Sitat fra: Havebigfun på onsdag 24. desember 2014, klokken 08:48
Ellers varsler bilen før beholderen er tom- det er en premium-bil du har kjøpt.

Skoda Octavia'n jeg tidligere kjørte varslet også om beholderen med spylervæske var i ferd med å nå lave nivåer. Premium det også, da ;)

;D ;D ;D ;D ;D imponerende luksus.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

jkirkebo

Sitat fra: Høgis på lørdag 20. juni 2015, klokken 21:37
Sitat fra: sangiovese på torsdag 25. desember 2014, klokken 13:27
Sitat fra: Havebigfun på onsdag 24. desember 2014, klokken 08:48
Ellers varsler bilen før beholderen er tom- det er en premium-bil du har kjøpt.

Skoda Octavia'n jeg tidligere kjørte varslet også om beholderen med spylervæske var i ferd med å nå lave nivåer. Premium det også, da ;)

;D ;D ;D ;D ;D imponerende luksus.

Ja, slikt (og pærevarsling) er det dårlig med på f.eks Leaf. Der går det bare plutselig tomt. Ikke så veldig imponert over akkurat det...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

mandresen

Er nettopp ferdig med å polere opp Tesla'en min og må få si at det er virkelig flotte former å jobbe med.
Noe helt annet enn Leaf og i-Miev
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

#59
P85'en er bare herlig, men (svake sjeler og kristne slutt å les) fy f... i he...... som jeg savner ACC og NextGen setene i S85D'n.
2 uker fikk jeg kjøre den og savner det meget allerede. Vraket sendes til Drammen tirdag for takst, og håper jeg får ny eller ordnet bil raskt.
Sommerferien blir nå tatt med den fortsatt gode og trofaste "gamla". Men bare om de i Tr.heim kan ta fiksene litt før avtalt time. Reiser på ferie samme dag, og håper de skjønner problemet når jeg ringer de i morgen.
Tesla ferie for andre år på rad

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA