Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering Golf GTE

Startet av autofil, tirsdag 16. desember 2014, klokken 18:29

« forrige - neste »

DannyMT

Prøvekjørt hos Møller Kalbakken.. Fantastisk bil! Fikk jaggu en glad melding, om produksjonsdato foreløpig ubekreftet på uke 19... :-D
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

autofil

Møller Romerike har også fått sin nå. Prøvekjører en av de nærmeste dagene. Fått prod uke 15 og lev uke 19:)

toreolav

Nettopp vært å prøvekjørt bil på Møller Bil Ryen. Gikk derfra med et stort glis! :)
Produksjonsuke i uke 17, levering midten av Mai :)

DannyMT

Sitat fra: toreolav på onsdag 08. april 2015, klokken 13:22
Nettopp vært å prøvekjørt bil på Møller Bil Ryen. Gikk derfra med et stort glis! :)
Produksjonsuke i uke 17, levering midten av Mai :)

Jeg smiler bredt ennå! :-D
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

Oy!

Jeg fikk beskjed fra Møller bil Lillehammer igår at min settes i produksjon i uke 16/17, og leveres uke 19/20, jeg gleder meg! Er også usikker på om jeg vil prøvekjøre nå.. og heller vente til min bil står der.

HybridGTE

Sitat fra: Oy! på torsdag 09. april 2015, klokken 10:11
Jeg fikk beskjed fra Møller bil Lillehammer igår at min settes i produksjon i uke 16/17, og leveres uke 19/20, jeg gleder meg! Er også usikker på om jeg vil prøvekjøre nå.. og heller vente til min bil står der.

Hva slags ekstrautstyr har du på bilen din? Tror bilen min blir satt på vent pga Serron 18 felgene som jeg valgt i etterkant.

anorway

Har fått bekreftet at min GTE ble ferdig produsert i uke 13/14. Og venter nå på båten til Norge.

Noen som vet hvor ofte disse båtene går eller hvor lang tid det tar cirka?

Oy!

Sitat fra: HybridGTE på torsdag 09. april 2015, klokken 23:22
Hva slags ekstrautstyr har du på bilen din? Tror bilen min blir satt på vent pga Serron 18 felgene som jeg valgt i etterkant.

Jeg har valgt veldig lite ekstraustyr(bestilte egentlig eGolf så brukte mer penger enn jeg ville i utgangspunktet). Men har hengerfeste, ryggekamera, car-net og bensinvarmer (2 siste etter anbefaling fra selger)

autofil

Hei,

Beklager å kanskje måtte helle litt kaldt vann i blodet på oss alle. Snakket med selger i går. Det kan virke som om alle GTE skal inn til en ekstrakontroll før utlevering. Det vil forhåpentligvis gå raskt, og hos oss er det ingen varmepumpeproblematikk:-)


Oy!

Jeg fikk beskjed av selger igår at den ekstrakontrollen var tatt med i beregningen, så for min del ville det ta ca. 3 uker fra produksjon istedet for de vanlige 2.

BadaBing

Noen som vet hva de skal kontrollere? Selgeren min visste ikke om hva det var eller hvor lang tid det ville ta. Underlig...

Oy!

han snakket som "kvalitetskontroll", virket ikke som om det var mangler/feil som skulle rettes sånn sett. Men er jo en avansert bil sånn sett da det er 2 motorer.

BadaBing


Sitat fra: Oy! på fredag 10. april 2015, klokken 10:28
Jeg fikk beskjed av selger igår at den ekstrakontrollen var tatt med i beregningen, så for min del ville det ta ca. 3 uker fra produksjon istedet for de vanlige 2.

Min selger sa at det vanligvis tar 3-5 uker (sentrale Østlandet), men at de nå ikke kan si noen dato. Lurer på om informasjonsflyten fra forrige ledd ikke alltid er like konsistent hos Møller.

MortenA

Dette handler sikkert om flere ting. Bilen har jo vært levert i Tyskland, UK og mange andre steder siden i høst. De har hatt mye pågang fra Holland og Tyskland på grunn av strengere regler i byene der. Danmark har fått biler, men vi har måttet vente. Norge er, selvom vi er små, et viktig referansemarked. De vil helt sikkert ha så lite kvalitetsproblemer som mulig. Vi tar tross alt unna veeeldig mye biler i forhold til folketallet. Dessuten har de lært trikset å ikke love for mye. Bedre å si at det tar fire uker, for så å levere etter tre.

bertin

Jeg har en Carbon Steel Grey GTE med levering i mai med alt utstyr utenom hengerfeste og 18" Serron felger hvis noen er interessert. Har fått en mulighet til å kjøpe en annen farge med levering i juli som jeg vurderer å bytte til.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA