Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering Golf GTE

Startet av autofil, tirsdag 16. desember 2014, klokken 18:29

« forrige - neste »

HybridGTE

Min er Tungsten Silver m/Serron felger. Hadde jeg vist at standardfelgen var så fin, kunne jeg ha kutta ut Serronfelgene. Da får vi fortsatt vente på våre biler på Møller Lillehammer.

Oy!

Jeg fikk beskjed om at overlevering ville bli 11 eller 12 juni, så slutten av neste uke. Så er uansett ikke lenge til. Tungsten silver er en fin farge, jeg er faktisk usikker på om jeg ville ha valgt limestone grey nå.. men blir nok fornøyd uansett!

-deleted-

Da ble jeg for noen uker siden, stolt eier av en rå GTE!

Carbon Steel Grey, 18" Nogaro felger, en del utstyr selvfølgelig! OG ettermontert, full overhaling av lyd-anlegget!

Forsterker: PP82DSP (8 kanals)
Subwoofere: PP10E-D (2 elementer)
Høyttalere: MS 62-VW.1 (mids og tweeters)
Adapter: PP-AC 92B
+ Stinger 20mm^2 strøm kabler

Dyrt nok ja, men endelig et rått anlegg i en rå bil!  ;D

OBS! Installerte dette riktig nok selv, og vil ikke anbefale noen andre å gjøre det selv ved manglende erfaring og/eller kompetanse.

Skal du installere, evt. gjøre noe lignende så skaff deg et plast verktøy, sånt som brukes for å ta av dørpaneler og slikt!  ;)

OBS! Kjøper du det samme høyttaller settet, så er det ekstremt viktig å pælme de skruene som følger med, og heller kjøpe nye på clas ohlson! (DE KNEKKER FØR DU TEITER SKRUENE!!)

raggi

Hei folkens! Hvis det er noen her som ønsker å selge standardfelgene (Rio De Janeiro) som bilen kommer på, så er jeg veldig interessert i å kjøpe . Ta kontakt hvis noen skal selge eller vet om noen som skal  :) nilsen.roger@me.com

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA