Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering Golf GTE

Startet av autofil, tirsdag 16. desember 2014, klokken 18:29

« forrige - neste »

autofil

Hei,

Vi er mange med signert kontrakt på Golf GTE, og gleder oss over fine videoer på Youtube selv om det er lite nytt på en stund nå.

Fint om vi kan si noe på dette emnet når det kommer informasjon rundt estimert levering. Selv skrev jeg kontrakt i november (byttet fra E-Golf) og har kun fått estimert Q2 2015. Når begynner leveranser i andre land?

Mvh
SMO

Kires

Bestilte i starten av desember og ble forespeilet andre halvår 2015.
Satser på at det ikke blir på slutten av året :o
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Oy!

Jeg byttet fra e-Golf i november og har fått beskjed at min vil komme før eller i sommer.. Satser på at produksjonen går greit og her har vi heldigvis ingen varmepumpeproblematikk å forholde oss til, phew..

BadaBing

Samme her. Konverterte fra egolf til gte i slutten av november. Levering i q2 2015.

elpedros

Jeg bestilte første uken i Oktober og ble oppringt av selger før helgen med beskjed om at produksjonsdato enda ikke var fastsatt og han hadde ingen informasjon om når det kunne ventes. Det skal vel holde hardt med levering før påske..Tipper sommeren går før denne er på plass..

wibb

Sitat fra: elpedros på tirsdag 20. januar 2015, klokken 08:43
Jeg bestilte første uken i Oktober og ble oppringt av selger før helgen med beskjed om at produksjonsdato enda ikke var fastsatt og han hadde ingen informasjon om når det kunne ventes. Det skal vel holde hardt med levering før påske..Tipper sommeren går før denne er på plass..
Jeg bestilte også ved lansering i starten av oktober. Da ble jeg forespeilet levering februar/mars men ikke fått noe dato etter det. Hvorfor tipper du at sommeren går? Jeg også prøver for så vidt å ikke ta noe for gitt når det gjelder slikt, men det er jo et stykke fra påske til august da...

elpedros

Sitat fra: wibb på tirsdag 20. januar 2015, klokken 21:23
Sitat fra: elpedros på tirsdag 20. januar 2015, klokken 08:43
Jeg bestilte første uken i Oktober og ble oppringt av selger før helgen med beskjed om at produksjonsdato enda ikke var fastsatt og han hadde ingen informasjon om når det kunne ventes. Det skal vel holde hardt med levering før påske..Tipper sommeren går før denne er på plass..
Jeg bestilte også ved lansering i starten av oktober. Da ble jeg forespeilet levering februar/mars men ikke fått noe dato etter det. Hvorfor tipper du at sommeren går? Jeg også prøver for så vidt å ikke ta noe for gitt når det gjelder slikt, men det er jo et stykke fra påske til august da...


Var kanskje i overkant negativ, håper på levering før påske som ble "lovet", men det virker ikke som salgsapparatet har noe som helst informasjon om når produksjon starter foreløpig.

Oy!

Jeg fikk beskjed fra min Møller bil på Lillehammer at demobilen deres skal produseres i uke 8, og at den vil være klar i uke 10/11 for demo. Men ellers intet nytt når det gjelder produksjon av min bil. De har tidligere sagt vår/sommer, og sist "håper på juni, men kanskje før" Så litt usikkert, men forhåpentligvis før sommeren, og ikke etter.
Ellers må jeg inrømme at pengene mine flyr ut for øyeblikket så er igrunn fornøyd med at jeg kan spare opp litt mer egenkapital i noen måneder.. Men håper uansett jeg får den i mai eller tidlig i juni.

wibb

Har fått bekreftet produksjon i uke 11. Gode nyheter etter litt bekymring der en stund.  ;D
Håper sterkt på levering før påske...

Eirik76

Sitat fra: wibb på torsdag 12. februar 2015, klokken 10:43
Har fått bekreftet produksjon i uke 11. Gode nyheter etter litt bekymring der en stund.  ;D
Håper sterkt på levering før påske...

Når bestilte du bilen?

Lassen

Signerte kontrakten i dag, har ikke fått noe dato/uke enda! :/ håper på mai/juni :)
Model S 75D - Midnight Silver, AP 2.0, HIFI, Vinterpakke, 21" Arachnid

wibb

Sitat fra: Eirik76 på torsdag 12. februar 2015, klokken 12:33
Sitat fra: wibb på torsdag 12. februar 2015, klokken 10:43...
Når bestilte du bilen?
Jeg bestilte ved lansering i begynnelsen av oktober og tror vel jeg skal få av de første som kunne bestilles av forhandler i Norge

dez

Signerte bestillingen dagen avgiftsreduksjonen ble bekreftet.
Estimert levering tidligst mai 2015.
Golf GTE 2016

BadaBing


Sitat fra: wibb på torsdag 12. februar 2015, klokken 10:43
Har fått bekreftet produksjon i uke 11. Gode nyheter etter litt bekymring der en stund.  ;D
Håper sterkt på levering før påske...

Uke 11 er bare litt i underkant av en måned. Det er ikke lenge til :)

wibb

Sitat fra: BadaBing på torsdag 12. februar 2015, klokken 17:05

Sitat fra: wibb på torsdag 12. februar 2015, klokken 10:43
Har fått bekreftet produksjon i uke 11. Gode nyheter etter litt bekymring der en stund.  ;D
Håper sterkt på levering før påske...

Uke 11 er bare litt i underkant av en måned. Det er ikke lenge til :)
Absolutt ikke, ikke i forhold til tiden jeg har ventet i hvert fall  ;D Så får vi satse på at det ikke blir noe plutselig stopp i levering ala varmepumpesaken for e-Golf. Men det burde vel ikke være noen grunn til det for GTE...  ??? :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA