Dere som har hatt bilen en stund bør være litt varsomme med å påstå at dere ikke har slakk ved pådrag. Jeg trodde ikke jeg hadde det men fant fort ut når jeg fikk ny DU at jammen hadde jeg det gitt. 
Det er en sånn ting som kommer krypende og som man fortløpende venner seg til.
Hvordan teste det enklest mulig?
Har 37k km og ingen klunk hittil (S85) siden sept 13.
Den enkleste måten å teste "slakk i transmisjon", klunk eller den type feil er:
* Skru av lyden i bilen
* Kjør i ca 10-15 km/t, prøv å ha en så myk overgang fra pådrag til regen som mulig. Hvis det er fløyelsmykt er alt ok. Hvis det føles som om bilen "vipper" mellom pådrag og regen, altså at du får et lite "rykk" eller "napp", eller for den saks skyld en liten "hørbar" bekreftelse bak, så tyder det på at du skal ha noe utbedret.
Den lave lyden fra motoren i 15-20km/t (kan høres ut som en turbinmotor, dog ikke veldig høyt volum) er helt normalt. Lyder i andre intervaller, 55, 60, 80, 90, 110 osv er ikke normalt så lenge du ikke gir bånn gass (da kan man få den typiske "ballonglyden" i noen tilfeller).