Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ustabil Bluetooth-streaming

Startet av kasmir, mandag 15. desember 2014, klokken 09:13

« forrige - neste »

jonnis

Tredje dagen begynte det å hakke igjen...
Så enda en work-around er å prøve å slå av mobildata under kjøring?
Jeg har sagt i fra til Møller og de skal se på det når jeg skal oppgradere kladden osv.
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

jonnis

Sitat fra: jonnis på onsdag 18. mars 2015, klokken 08:22
Tredje dagen begynte det å hakke igjen...
Så enda en work-around er å prøve å slå av mobildata under kjøring?
Jeg har sagt i fra til Møller og de skal se på det når jeg skal oppgradere kladden osv.

Slå av mobildata fungerte ikke for meg.
Man får gå til fabrikkinstillignene hver tredje dag da...
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

Panzer UP

Var artig når jeg nevnte denne problemstillingen på Møller i Drotnigsvik. Der hadde de aldri hørt om problemet sa de.
Folkevogn eOPP

jaja

Tenkte å live opp denne diskusjonen igjen. Har lagt merke til at min får dette problermet når jeg legger inn tlf nr 2. Spiller ingen rolle om vi er i bilen samtidig, men legger du til mer enn en tlf på enheten vil den begynne å hakke/spille falskt. Dette er ikke godt nok, min up er fra 2016, og jeg ser at dette problemet har funnet sted lenge.  >:( >:( >:( Har gjort vw oppmerksom på dette.

cmniels

Fungert fint hos meg helt til iOS 10.2 oppgraderingen. etter det så er kvaliteten som en kasettspiller fra 80 tallet, og veldig frekvente utfall

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA