Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

IKKE POST HER!

Startet av Lars C. Krogenæs, fredag 12. desember 2014, klokken 10:55

« forrige - neste »

Lars C. Krogenæs

Vær så snill å legg meldinger inn i underforum for riktig type VW det gjelder.

Meldingene som ligger her vil bli stengt for ytterligere innlegg, og vil bli slettet om en liten stund.

Lars
Forum Admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Kent

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på fredag 12. desember 2014, klokken 10:55
Vær så snill å legg meldinger inn i underforum for riktig type VW det gjelder.

Meldingene som ligger her vil bli stengt for ytterligere innlegg, og vil bli slettet om en liten stund.

Lars
Forum Admin

Synes igrunn det er greit å ha slike merkeforum jeg, hvor man kan diskutere ting som er felles på tvers av volkswagenmodellene, car-net, kommende modeller etc.

Blir vel ikke akkurat et veldig savn, men ser ikke det store problemet med at det diskuteres her.

Legger og merke til at Nissan og Teslaforumene ikke har fått samme melding, men det kommer kanskje?
Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

Bawler

Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Lars C. Krogenæs

Hadde man bare postet ting som gikk på tvers av e-golf, e-up etc. så hadde det vært greit.

Hvis du ser av innlegg under, så er de aller flese innlegg rettet mot enten e-golf eller e-up. Da er det høflig ovenfor andre lesere at disse postene legges der de hører hjemme.

Når det ser ut til at det ikke fungerer stenger jeg tråder som burde vært flyttet. Hadde det vært en mulighet å markere de emnene som er feilplassert og så flytte alle over i en batch hadde det vært greit, men jeg må dessverre flytte et og et emne og dermed vil det ta laaang tid å flytte dette over. Hvis noen vil betale meg for å gjøre dette er det bare å si ifra!

Lars
Forum admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Bawler

Nesten Samtlige poster på Nissan forumet er jo om leaf og ikke den andre bilen. Jeg skjønner og er enig i at folk bør skrive det på rett plass, men det må jo gjelde alle ikke bare vw? ;-)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA