Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppskrift i vanlig høflighet?

Startet av Olemann, mandag 08. desember 2014, klokken 12:29

« forrige - neste »

valvolainen

De fleste her er jo anonyme, og da er det utsetengelser og knebling som står igjen som mulige virkemiddel.

harruz

Enig med du Olemann.
Fint om dette forumet kan holdes fritt for sjikane og nedsettende trollesvar. Som andre også kommenterer ser jeg også tendenser til krangling bilmodellene mellom.

Jeg for min del har aldri forstått at hudfargen min eller din sier noe vesentlig om hvem vi er. Og noe av det samme gjelder bil. Her kan man riktignok velge både biltype og farge, men svært mange kjøper bil med bakgrunn i hva som er tilgjengelig i den prisklassen man har bestemt seg for.  I mitt tilfelle ble det en hvit Leaf. Kunne like gjerne blitt en grå, eller en blå. Eller kanskje til og med en Kia, eller et helt annet merke. Jeg kan til og med finne på å bytte den en gang. Med andre ord; vurder meg gjerne ut fra hva jeg sier. Ikke ut fra hvilken biltype jeg har akkurat nå.

Om det er mange som har behov for å krangle, burde man kanskje hatt et kranglefantområde på forumet? Her kunne  >:( >:( >:(fantene hakke løs på hverandre.
Lykkelig eier av Elvis (Leaf Tekna 2014)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA