Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglader Orkanger - Dobbel kapasitet

Startet av Strømbil, torsdag 27. november 2014, klokken 09:09

« forrige - neste »

Strømbil

Var innom på Orkanger å hurtigladet her en kveld, og til min glede fikk jeg se at de er i gang med å oppgradere kapasiteten. En flunka ny lader er satt opp, men ennå ikke satt i drift. Den nye har vel både combo og chademo.
Svart Nissan Leaf 2013.

esselt

Ojj! Spennende saker!

Håper du holder oss oppdatert på denne da den er sårt behøvd for å kunne bruke i3-en til hytta etter endt arbeidsdag. :-)
BMW i3 Solar Orange/Lodge (Mars 2014)

Melhus, Sør-Trøndelag

Strømbil

Svart Nissan Leaf 2013.

Strømbil

Det var lys i displayet på den nye laderen fredag 5/12-14. Så da ser det ut til at kapasiteten på Orkanger er utvidet til 2xchademo, 1xcombo. :)
Svart Nissan Leaf 2013.

tomrh

Ja det er bra de satte opp ekstra chademo, for det har tildels vært endel kø der, spesielt fredag ettermiddag. Bravo EV Power!!  :D
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

vbl

#5
Artikkel fra Avisa Sør Trøndelag:

http://www.avisa-st.no/nyheter/article10538693.ece

Da er den i full gang.

Da er det vertfall ingen fare de verste vinterdagene når jeg nå skal kjøre Trondheim - Meldal.

Akkurat passe tid, jeg henter bilen neste fredag  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA