Hei!

Har ikke snakket med Møller selv, da jeg har kjøpt bilen hos en uavhengig forhandler. Jeg vet at bilen ble returnert til Møller i går (torsdag 11/12), ellers har jeg ikke fått vite noe mer.
Ikke noe moro dette her. Er det et hastverksprodukt VW har produsert? Begynner å minne om det.....
Ny oppdatering 13/12: Nå har min forhandler snakket med Møller som "ikke finner noen feil".... Merkelig! Trodde alle feilmeldingene ble logget i en slags "black box" (?).
Det var ikke noe galt med bilen, og ingenting galt var registrert. Det får meg jo til å føle deg passe dum, når det er en feil jeg har opplevd gjentatte ganger(både før og etter oppdateringen), men de sier at det ikke er noe galt...... EPC er en feilmelding, og denne har kommet igjen til tross for at det angivelig skulle være fikset. Når dette blir påpekt, har den på mystisk vis forsvunnet ut i intet....
Så nå sitter jeg med en bil som ikke er til å stole på, men iflg. Møller Bil er helt i orden.... Selv om den tullet seg en halvtime etter at jeg hadde hentet den på torsdag.
Vet ikke hvilken oppdatering de har gjort, men det var visst en 5-6 biler med samme problemet bare på det verkstedet. (Men det er jo ikke noe problem med min bil lengre iflg. Møller). Siste VAG-produkt er kjøpt, og siste "kontakt" med Møller-systemet er ihvertfall i boks - det er helt sikkert!!!!!