Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

I-key system fault

Startet av dørvakta, søndag 23. november 2014, klokken 21:53

« forrige - neste »

dørvakta

Hei.

Denne meldingen dukket opp da jeg skulle slå av bilen i dag. Det kom en slags brummelyd fra under panseret, og jeg måtte trykke flere ganger på av-knappen før den slo seg av. Nå kommer meldingen hver gang jeg slår på bilen, men jeg kan allikevel kjøre som normalt. Noen som vet hva det skyldes?

Gliderman

Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

dørvakta

Takk for link, men i det tilfellet linken refererer til, forsvant det bare av seg selv, og jeg er ikke så komfortabel med det

dørvakta

Etter litt søk på nett fant jeg ut av dette. Bilen har stått ubrukt hele helgen med ladekabelen i, og 12v batteriet har sannsynligvis hatt lav spenning. Det regner katter og bikkjer atm, så jeg har ikke giddi å målt det, men kjørte en liten tur, så 12v batteriet skulle få strøm, og voila, der forsvant meldingen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA