Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladeplssser Akershus festning og ellers i Oslo på lørdagskvelder

Startet av Ellerikke, lørdag 15. november 2014, klokken 16:02

« forrige - neste »

Ellerikke

Heisann, hvordan er sjansene for å få plass får en utenbys besøkende som er avhengig av påfyll i Oslo? Det er får hardt å belage seg på hurtigladningen hjem, altfor mye usikkerhet. Pleier det å gå bra på lørdagskvelder?
Blå e-up!

abc

Parkeringshuset Aker Brygge i kjelleren. Felt H mener jeg å huske. Type 2 kontakt i alle fall. Masse ladeplasser og gratis lading, men parkering koster.

hdh

Skal også være 2 stk. type 2 på Galleriet Øst v. Oslo S. Dog så er jeg usikker på hvor i P-huset de er. Sist jeg var der fant jeg bare de vanlige husholdsstikkene. Synes generelt det er tragisk dårlig skiltet om hvor ladeplassene er inne i p-hus. Har også vært innom p-huset på Aker brygge, men det ble ganske mye frem og tilbake før jeg fant de.

Et greit utgangspunkt når du skal ut på tur er å sjekke på nett på forhånd.
Både 1881 og Gule Sider har fått ladestasjoner lagt inn i kartene sine. I tillegg kan du jo sjekke på ladestasjoner.no. :)
-Sort '14 Renault Zoe Intens

-Race Blue '24 Skoda Enyaq IV80X Sportline

Powerflux

Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

Strøm Tycoon

Kan vi bli enige om at de med "små" elbiler går inn for å fylle opp den delen av parkeringshuset? La merke til i går at det var bare ledige plasser der inne til tross for at mange av de som sto i de andre områdene fint hadde kunne kjørt inn der.

Lindberg

Vulkan P-hus i Maridalsveien :)

Gratis lading og parkering fra kl 17 til kl 11 påfølgende dag i helger, (17-09 hverdager).

Helt overlegent i forhold til forslagene over her. Kliss nytt og lyst parkeringshus med videoovervåking og automatisk port i tre etasjer. Over 100 ladeplasser med type2. Ingen registrering og parkerinsautomat-styr, innkjøringen registrerer skiltet ditt og lar deg stå gratis iom. at det begynner med EL eller EK  ;)

Vegg i vegg med Mathallen, og gangavstand til Youngstorget, Torggata og Grünerløkka. Buss 54 til Jernbanetorget rett ved.

God bytur!

Edit:  Hehe, så jo først nå at dette var en tre år gammel tråd... Uansett, Vulkan er et suverent sted for Oslos elbilister  :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA