Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Takbøyler

Startet av Hanzo, onsdag 12. november 2014, klokken 14:35

« forrige - neste »

Hanzo

Noen som vet noe mer her, finnes det snart alternativer? Vi driver med opppussing om dagen, og vi ser nå at vi har knapt med muligheter for å få hjem materialer uten takbøyler eller hengerfeste.

Leo

Vet noen har fått bestilt herfra: http://www.whispbar.no/

Ligger ikke i listen, men ble bestilt via Kia forhandler.

Igloo

Jeg skulle få med takstativ på min bil. Er med i prisen på bilen , men ikke ferdig produsert enda...tror jeg.
Husker ikke hvem som har lager de... Men det var ikke thule.
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

Hanzo

Det er en post, ikke en gruppe kompis,  slapp helt av. Det er en annen tråd om dette som er noen måneder gammel, tror de fleste takler at vi tar opp temaet på nytt?

Kontaktet whispbar, de trodde de hadde løsning klar over nyåret. Så foreløpig vet jeg ikke om noe som kan kjøpes og monteres per dags dato

EspenM3

Kia tilbyr lastestativ til Soul EL nå  :)

Gnilre

Har Skotvedt eller andre takbøylene allerede ?
Til dieselgampen kjøpte jeg i dag en svart Thule skiboks til 2499,- på Bilextra som hadde et bra tilbud på dette 13-15.nov. Løp og kjøp dere som har/får svarte biler !
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016.
Opel Ampera-e mai 2017-november 2017.
Kia e-Niro 2019.
Volvo XC40 pure electric 2021.
VW ID4 1st april 2021 - januar 2022.
VW ID4 GTX februar 2022 -.

Hanzo

Kia sørvest bekreftet at de hadde nå, til kr 2850 tror jeg det var.  Vet ikke hvordan de ser ut, men da finnes det i hvert fall alternativ der ute

rullemann

Fikk følgende tilbakemelding når jeg kontaktet min lokale forhandler ved et mulig kjøp av Soul EV:
Det vil komme en løsning for takstativ på KIA Soul Electric ila de nærmeste dagene. Disse lastebøylene koster 2 898,- så kan man på lik linje med andre biler montere takboks oppå disse. Det man da må være obs på er at dette vil ha stor innvirkning på rekkevidden pga. vekt og luftmotstand.

Dag HV

Noen som har erfaringer med denne:

http://www.whispbar.no/produkter/5/through-bar

(Dersom ikke varianten til KIA Soul EV kommer opp med en gang, så legg inn de riktige verdiene i nedtrekksmenyene på toppen av siden.)

Ona IX

#9
På Facebook gruppen er det nå lagt ut bilde av en som har mottatt og montert whispbar på sin soul ev, ser veldig bra ut! Får ikke lagt ut bildene her siden jeg bare er på mobilen.




Edit: la inn bilder fra facebook.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA