Takk for svar, håper da virkelig spørsmålet blir om jeg kan komme meg tur/retur på en god dag og at det ikke er tvil om at bilen går 60 km på hvilken som helst vinterdag... 
Den går minst 60 Km om vinteren med fullt batteri og all varme på - det kan du være helt sikker på. 
Kan legge inn et lite forbehold:
Den klarer garantert
en tur på 60km alle dager.
Den klarer mest sansynlig også to turer på 30km hver (f.eks tur/retur) uten lading og oppstart fra kald bil begge ganger.
Det den derimot kan få problemer med et f.eks 6 turer på 10km hvis man lar bilen bli helt kald mellom hver tur eller lange venteperioder i bilen med varme på (f.eks saktegående kø). Da forsvinner mye strøm på oppvarming.
Kjører man totalt sett 60km i en snittfart på 60km/t er jo det en time kjøring. Med 5kW (ca) varmeelement vil maks 5kWh gå med til oppvarming. Da har du ca 12kWh igjen til kjøring før første varsel om lavt batteri. Tror du skal få problemer med å gå over 2kWh/mil på kun kjøringen og du har uansett da et buffer på 2-3kWh før du trenger å få panikk.
2kWh/mil kan jeg få når jeg ligger i 110+ på motorvei, har diverse forbikjøringer, det regner og jeg har på godt med varme i bilen.