Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nybestilling av 2WD har levering sent i desember

Startet av 1ar, tirsdag 04. november 2014, klokken 07:36

« forrige - neste »

1ar

Ser at for nybestilling av 2WD har nå oppgitt leveringstid sent i desember for oss i Norge. Jeg trodde først dette var en feil som hang igjen fra den amerikanske siden, men har vært sånn i tre dager nå. Noen som har bestilt og fått antydet denne datoen fra Tesla?
Dette vil i såfall presse bruktprisene enda mer!

Jeg bestilte min 1. juni, levering sent i november er det antydet, kunne bestilt i dag og fått bilen kun en mnd senere. Jeg får da heldigvis også de nye sensorene etc.

espsol

Har bestilt i oktober og forventet levering i desember. Men hos tesla Norge mente de det ville bli tidlig januar. 2wd 85 men med autopilot utstyret som er lansert nå.

Hyperstress

Jeg reserverte 10.10 og finalized 24.10. Tesla mente bestemt at de ville levere i desember, men så hoppet estimert levering til januar, deretter hoppet den tilbake til desember, og nå for litt siden hoppet den til januar igjen..   ::) 
Min har ikke gått i produksjon enda, og det skal i teorien gå å få levering i des om en bestiller nå, men tipper det sklir ut i januar.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA