Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering av E-Golf uten varmepumpe

Startet av siforko, søndag 02. november 2014, klokken 14:49

« forrige - neste »

Gordon Retriever

Sitat fra: kristian86 på fredag 19. desember 2014, klokken 14:28
Jeg pendler 10-15min til barnehage hver morgen, så pause der 5min så 10min videre til jobb, og samme motsatt vei.

Du vil få en viss nedkjøling de 5 minuttene du stopper utenfor barnehagen, slik at varmeanlegget må gjøre noe av oppvarmingsjobben om igjen.  Ved gjentatt oppvarming har varmepumpen en fordel. :)

EV - Driver

Sitat fra: eleif på torsdag 18. desember 2014, klokken 18:17
Bestilt E-Golf 5 sept. bilen er nå i Norge. Levering i Romjula   ;D
Da hadde jeg ventet til 2/1 pga dato i vognkortet! Det er dette som avgjør modellår i det øyeblikket  den skal selges.
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Råde

Sitat fra: Vw-E-Golf på fredag 19. desember 2014, klokken 20:27
Sitat fra: eleif på torsdag 18. desember 2014, klokken 18:17
Bestilt E-Golf 5 sept. bilen er nå i Norge. Levering i Romjula   ;D
Da hadde jeg ventet til 2/1 pga dato i vognkortet! Det er dette som avgjør modellår i det øyeblikket  den skal selges.
Nope. Modellår står på kontrakten og det er hva du skriver på finn (som dukker opp i treffene). 1. reg dato er noe annet
e-Golf | X75D

siforko

Da var E-Golfen hentet, må si jeg er stor fornøyd ;D ;D
Bestillt ID4, men angrer nå

Flehan

#64
Gratulere ! ☺️kjenner jeg er litt sjalu. Får min om ca 8 uker. Kos deg masse med ny flott bil!
Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

gjc

#65
Bestilt 6 Aug, først bekreftet levering uke 47. Etter forsinkelsene er den endelig her. Hentes på mandag (uke 52). Rettelse 1: enda mer forsinkelser å levering uke 1 :/
Rettelse 2: Enda mer forsinkelser og antatt levering uke 2.

ruben

Da fikk eg omsider melding fra Møller. De er bare å fortsette å være tolmodig ser det ut til.

Møller:
Hei,

Vi har i dag fått ny informasjon fra fabrikken i Tyskland at totalt 220 e-Golf står igjen på fabrikksområde og avventer oppdatering og/ eller deler.
Disse bilene skulle opprinnelig være ferdige denne uken, men grunnet forsinkelser også på e-Golf med varmepumpe blir ikke disse ferdige i tide.

Alle bilene vil bli ferdigstilt innen uke 9 2015 og sendes fortløpende til Oslo.

Vi beklager så mye det inntrufne, og håper som alle kunder at bilene kommer raskest mulig.
Selger vil kontakte deg så snart nettopp din bil blir sendt fra fabrikken.


OBS! Uke 9 er den siste fristen som er satt for forsendelse. Det vil si at noen vil komme i uke 1, 2, 3 osv.

Golfen

Bilen min som jeg for noen uker siden fikk beskjed om at skulle produseres i uke 51 ble ferdig 26 desember, og er sendt videre fra wolfsburg med tog. Det går med andre ord på skinner så langt. Tydeligvis ikke alle som står igjen.

Kjell Kristian

Noen som har hørt noe mere om de 220 E-Golf uten VP som står igjen?

ruben


Sitat fra: Kjell Kristian på mandag 05. januar 2015, klokken 19:01
Noen som har hørt noe mere om de 220 E-Golf uten VP som står igjen?
Det er ikkje mye å høre. Men det ser ut til at det er VP biler som blir prioritert fremover.

detektor

Er det noe som tyder på at levering av biler uten varmepumpe ikke går på skinner for tiden? Vi har produksjonsuke denne uken. Håper på levering senest i begynnelsen av februar.

eivhelle

Bilen min ble produsert i uke51 og blir levert i løpet av  neste uke. Dvs. nesten nøyaktig 4 måneder etter bestilling.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

woody

Vi bestilte bil 27 september og fikk beskjed av selger at Møller bekreftet levering ca månedskiftet januar/februar for alle som bestilte før utgangen av september. Altså ca 4 måneder for oss også.
Vi fikk vår utlevert 2 januar. Noe som er nesten 1 måned før tiden. Da kun litt over 3 måneder levering.
Men de 3 månedene var veeldig lange uansett.
Men vi ventet da også på noe godt og er hittil veldig fornøyde  :D
2015 e-Golf Night Blue
2013 Auris Touring Sport hybrid
2019 Kia e-Niro First Edition
2019 Audi e-tron 55 Edition One
2013 Nissan Leaf
2020 Mercedes EQV 300 Charge
2023 Tesla Y LR

ruben

Noe som har fått noe ny leverings bekreftelse av egolf?

Kjell Kristian

Noen som får bilen sin? min står vistnok fortsatt og venter på deler.....
Er det flere her inne som er i samme båt, bilen er bygd men mangler deler?


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA