Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reva startar opp med forhandlar og service i Arendal

Startet av Jostein Lindland, onsdag 24. mars 2010, klokken 21:57

« forrige - neste »

Jostein Lindland

Gladmelding til alle elbil-entusiastar i Arendal: No startar Reva opp med forhandlar og lokal servicepartner i Arendal.

Forhandlar:
Agder Elbil
Jostein Lindland
jostein@agder-elbil.no
Mobil 474 00 632

Service:
Bilelektro på Stoa (får nødvendig opplæring av Reva i løpet av april)
Tlf 37 05 91 70

Eg får to demo-bilar i april som eg låner ut. Ta kontakt!

Mvh Jostein

Ken

Takk Jostein. Det er viktig med en god forhandler netverk. .Nå trenger vi en i vesten av vest Agder. Gleder meg til den nye modellen NXR er tilgjegelig til slutten av året. Håper at du er tidlig ut med den.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Jostein Lindland

NXR-modellen skal vera tilgjengeleg for salg frå januar 2011.

Merk at Bilteknikk Sør i Sørlandsparken i Kristiansand også forhandlar og har service på Reva.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA