Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Heisann elbileiere! Kan dere noe ang parkering med elbil i Nydalen?

Startet av NyElbilJente, søndag 26. oktober 2014, klokken 20:29

« forrige - neste »

NyElbilJente

Jeg studerer der, og ikke kjent i det hele tatt. Skulle gjerne visst om noen gratis muligheter for parkering der? På forhånd takk!

valvolainen

Der er det ikke stort...Hvis du studerer ved bi, kanskje de har en god ordning i parkeringshuset? Der er det  ladeplasser på nederste plan. Ellers er det ikke så mange offentlige plasser i nydalen.husker ikke å ha sett et eneste blått parkeringsskilt...

NyElbilJente

Takk for svar. Er det noen steder rundt som ikke er langt å gå?
Ja, de har ladestasjoner osv i p. huset men da blir det jo over 300 kr parkering.. hehe

bruisepristine

Leie av plass i p-huset koster 2.198,- pr mnd. De sluttet med gratis parkering for studenter i fjor. Ellers er det magert med ladeplasser i Nydalen, har du ikke råd til å betale for parkering kan du se langt etter ladeplasser.
i-MiEV 2013
MG4 2023

NyElbilJente

har selvsagt råd til parkering, bare spurte da jeg ikke finnes kjent.

Tbeinet

Mulig du kan parkere på Storosenteret, tror de har noen plasser der. Er ikke lange biten å gå. Ellers en time gratis parkering på plassen utenfor plantasjen, men ingen strøm så vidt jeg vet.

valvolainen


NyElbilJente

Strøm trenger jeg nok mest sannsynlig ikke, og gjør jeg det velger jeg P.huset på nydalen, men det er ikke langt å gå fra storo? :) Kan kjøre bortom storo imorgen og se jeg, hvor ligger de plassene sånn ca? :) takk for svar

m0nkey

Det er ikke gratis å stå på Storo Storsenter lengre

Sakset fra nettsiden:
Priser for parkering
De tre første påbegynte timene koster parkeringen 12 kroner. Deretter koster det 24 kroner per påbegynte time.

Husk at du kan parkere gratis den første timen ved G-Max!

LADING AV EL-BIL
Ladestasjoner for elbiler er på plass her på Storo Storsenter. Vi har satt av hele 5 plasser med fremtidsrettede ladeløsninger. Du finner ladestasjonene i 2.etg utvendig parkeringsanlegg.

På vei til Storo Storsenteret ser du enkelt hvilke ladestolper som er ledige ved hjelp av Charge & Drive's mobil app.
KIA Soul EV Classic (2015)


grorudklovnen

Et 10 sekunders søk i googlemaps viser at det f.eks. finnes egne off. plasser i Nycoveien i området.


bruisepristine

Har kjørt forbi der fire dager i uka i to år nå, så og si aldri ledig plass mellom 0715 og 1530.
i-MiEV 2013
MG4 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA