Da ble det Dab i Leafen. Tiny Audio C2+. Plug and play. Gjort på et kvarter. Den medfølgende antenneledninga la jeg bare under/bak passasjermatte og opp i listene til høyre dør (på innsiden). Den synes da ikke i det hele tatt. Lyden er best ved å bruke bilens aux inngang men funker også greit på FM mottak. Billig var det også. 795.-
+ for at det følger med alt av overganger og alle ledninger man trenger i pakka.
Jeg kjøpte samme sak og gjorde det samme med antennen som du gjorde. Jeg hadde ikke vanlig Aux inngang, men USB, og selger mente at det skulle kunne gå greit siden det lå ledninger med USB stikk oppi pakken. Der tok han feil, så jeg måtte ta det via FM mottaker.
Det virker uansett greit og jeg får inn alle kanalene, men det er et stort men. I tunnellene faller radioen hele tiden ut, så jeg må faktisk søke opp via vanlig FM bånd for å høre videre. Mister jo litt av poenget da

Noen andre som har erfaringer med Tiny Audio C2 og om dette er et generelt problem?
Hilsen litt misfornøyd radiolytter!
PS. Beklager hvis noen føler seg støtt for at jeg kupper Leaf-sidene, men det var nå her jeg fant noen som hadde samme DAB-adapter og dermed kanskje har litt erfaring