Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Smart luftfjæring

Startet av PerC, fredag 24. oktober 2014, klokken 23:23

« forrige - neste »

Thor2014

Noen som vet hva en demper koster?

Bjørn Tore Vibeto

Min bekjente som jeg nevnte, fikk oppgitt en pris på ca.6000,- for denne hos MB verksted. Så kommer vel montering i tillegg, tror jeg, jeg vet ikke om det var inklusiv eller ikke.
"Wattson"
Tesla Model S P85D Multicoated Red
Levert 24/2-15

rr2000

Sånn for ordens skyld, (når man kaller det luftdempere) så har vel ikke støtdemperen noe med luften å gjøre, demperne er vanlige hydrauliske eller gassdempere. Men det er fjærene som er luftbelger, men disse er kanskje montert sammen med demperne som et fjærben og selges kanskje samlet? Man burde imidlertid kunne erstatte luftfjærene uten å bytte demperne, luftfjærene det er ganske enkelt gummibelger som ikke bør være særlig kostbare.
P85D

Muffinman

#93
Svar fra Arnott:

SitatHi Xxxxx,

Thank you very much for your inquiry at this moment Arnott is in the development stage for these parts.
It is something that we have high on our wish list.

I will inform you as soon as we have these parts in hour product range.

Arnott er for øvrig interessert i forhandlere i Norge. Har litt info om det hvis noen er nysgjerrig (PM).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA