Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bluetoot / handsfree / musikkavspilling med iOS8.02

Startet av thomita, mandag 29. september 2014, klokken 20:02

« forrige - neste »

thomita

Sliter med avspilling av musikk fra mobiltelefon.. funket topp før oppdatering.. Har slettet og lagt inn på nytt, slettet enhet fra mobil men til ingen hjelp..noen som sliter med det samme?
Euro Leaf 2013 mod 20 000 km

reptil

Eneste erfaringen jeg har, og sikkert passe unyttig, er at Wimp funker som den skal både via BT og kabel
Svart Leaf Acenta

BE

---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Thomas Parsli

Funket både å ringe og bruke Audible for meg med iPhone 4s
Visste ikke en gang at det kunne være et problem...

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Trafikkbestyrer

Musikk å tlf i min funker bra, eneste jeg måtte gjøre var å sette på blåtann i gjenn, for den hadde skrudd seg av. Jeg har avinstalert carwings app,n mange ganger.... Uten hell.
Men da kjæringa innstallere carwings på sin iPhone (vi har like) så funka det hos henne??? Jeg lastet ned Leaf link i stad, den virker bra....

Anglia

Funker fint for meg med Iphone 5 både avspilling via bluetooth musikk fra itunes og wimp.  Kan også ringe ut uten problemer
Tesla model S 90D 2017
e-Golf levert mai 2015 fra Møller Follo
Leaf levert september 2012 fra BNH Ski solgt 2015

fws

Bare for å avklare litt her slik at det ikke er noen misforståelser. Det snakk om iphone som er oppdatert til iOS 8.02. Alt før denne oppdateringen skal fungere.
Nissan Leaf 2018

Thomas Parsli

Jeg kan bekrefte at min iPhone 4s fungerer med iOS8.02 på vår Japan-Leaf fra 2012

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Sippi

iPhone 5 og Leaf 2014 mod. Bluetooth handsfree tlf samtale funker. Har ikke testa musikk.

Bjeff

Har hatt iPhone 5 med ios 8.0.0 og ingen problemer, men kjøpte meg iPhone 6 og oppdaterte til ios 8.0.2. Fikk problemer med å utføre taleannrop. Klarte å ringe, men ble avbrutt etter ca 3 ring. (Fortsatte å ringe, men ikke tilkoblet bilen)
Jeg slettet bilen inne på blåtannen til telefonen og slettet telefonen på sterioen i bilen. Deretter utførte en hard reset av telefonen.(Holder inne hjemknappen og av/på knappet samtidig en stund)
Startet alt opp igjen og paret telefon og bil.
Alt fungerer helt topp igjen.  ;D
Lykkelig eier av Leaf

thomita

Etter eg gikk fra OS8.02 til OS8.1 som i skrivende stund kun er tilgjengelig på developer acount hos apple, ryktene sier versjonen kommer i kveld. det jeg vil si at med denne versjon funker alt som det skal  :)
Euro Leaf 2013 mod 20 000 km


Daeedor

Nå kom det ihvertfall en ny IOS oppdatering idag !  (8.1)

Denne skal rette opp en haug med feil , inkludert "blåtann" problematikk.  Så får vi se da  -  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA