Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Justerbar 16A/8A fra EVI erfaringer

Startet av Hansi74, tirsdag 14. oktober 2014, klokken 17:35

« forrige - neste »

Hansi74

Lurer på om noen har erfaringer med denne kabelen? (http://www.ev-institute.no/product.html/justerbar-16a/8a-evi-ladekabel-med-j1772?category_id=5)  Vurderer å kjøpe en.
Kia Soul EV og Mitsubishi Outlander PHEV

ok67

Ser at den er CE godkjent. ::) Det er det ingenting som heiter. Derimot skal alt utstyr som blir framlagt forsalg i EU/EØS-området vere CE-merka. I praksis betyr det at fordusenten merker utstyret sitt og går god for at det er produsert ihht gjeldande lover og reglar for CE-merking.

SJølve kabelen har eg ingen kjennskap til
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

tlauri

Min sluttet plutselig å virke så jeg må nå bruke den trege original laderen  :-[
Det lyser i alle lamper på kabelen og bilen lyser gult.

EV-Institute

Tlauri: Ta kontakt med oss så ordner vi dette. Vi er alltid svært interessert i å høre om våre brukeres opplevelser.
Eier og driver franchiseforetaket Electric Vehicle Institute AS.

www.ev-institute.no.

Selger EVI ladekabler og ladesystemet for de fleste el-biler.

PST

Bare ikke CE merket er forvekslet med China Export merke. Det er bare snakk om millimeter forskjeller. ;)
Samsvarserklæringen på at produktet er godkjent for bruk i EØS området skal i tillegg være påført de to siste sifrene i årstallet for påføring av CE-merket.
Den som produserer, importerer eller markedsfører elektrisk utstyr for bruk i Norge, skal kunne fremlegge dokumentasjon som gjør det mulig å vurdere om utstyret er i samsvar med forskriftene. :)

tlauri

Sitat fra: EV-Institute på søndag 16. november 2014, klokken 10:49
Tlauri: Ta kontakt med oss så ordner vi dette. Vi er alltid svært interessert i å høre om våre brukeres opplevelser.

Kabelen sendes imorgen.
Håper det bare er en bagatell-feil med den.
Den har fungert utmerket siden jeg fikk den og frem til nå  :)

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.


tlauri

Sitat fra: tlauri på fredag 14. november 2014, klokken 18:06
Min sluttet plutselig å virke så jeg må nå bruke den trege original laderen  :-[
Det lyser i alle lamper på kabelen og bilen lyser gult.
Fikk kabelen reparert tilbake idag, flott å endelig kunne lade 60% raskere igjen  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA