Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vektøkning etter Elbilkjøp.

Startet av moonbuggy, mandag 13. oktober 2014, klokken 13:44

« forrige - neste »

moonbuggy

Det blir mye stopp og venting med elbil. Ved lading er det sikkert lett å ty til hamburgers, pølser eller annen hurtigmat. Så hvor mange har opplevd vektøkning etter kjøp av El-bil ?

Jan-Børre Olsen

Hehe tanken har slått meg mer enn en gang. Pølsestopp høres fint ut men man kan ikke ta en ventepølse ved alle stopp, da tror jeg fastlegen min hadde fått hetta.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

emil

Mye færre pølser etter elbilkjøp siden jeg aldri er innom pølsepusheren ved bensinpumpen lengre. Ellers lades bilen hovedsakelig mens jeg er hjemme eller på jobb og der er det litt mer fornuftig mat. Ved hurtigladestopp har det fram til nå blitt spising av medbrakt niste mens man oppdaterer seg på elbilforum eller en halv episode av TopGear på Netflix.

cra

Har begynt å spille ingress (Si fra på PM hvis noen ønsker å være med, så sender jeg invite - Enlightened for teh win!), og da blir det gjerne å rusle litt rundt og spille, i stedet for å sitte å spise mens man venter. Satser på det blir en vektreduksjon (eller i alle fall bedring i kondis?) etterhvert, om det skulle bli noen endring i det heletatt. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA