Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Finnes det fungerende hurtigladere i Charlottenberg?

Startet av acedynamite, fredag 10. oktober 2014, klokken 11:17

« forrige - neste »

acedynamite

Har googlet litt og blir ikke helt klok på om det finnes hurtigladere i Charlottenberg.
2013 Nissan Leaf SV Amerikansk modell
2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

emil

Hurtigladekartet viser kun Type2 kontakter der. Ingen hurtiglading av noen som helst måte eller CHAdeMO (siden du har Leaf).

Kianus

Finnes dog en på Kongsvinger, hvis du kjører den veien. Grønn Kontakt har en stående ved Biltema.

el-snorre

Hurtigladekartet.no, som er snarveien til hurtigladekartet under ladestasjoner.no, viser det som er alment kjent av hurtigladere i Norge og Sverige, samt det som kommer. Der kan du filtrere bort type2 og Combo om du bare behøver Chademo.
Grønne nåler er eksisterende stasjoner. hvite og gule er kommende.
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

grorudklovnen

Jeg kjørte en runde rundt der hvor Lidl har etablert seg på Charlottenberg uten å finne hurtiglading i oktober. Jeg har derfor sendt en mail til Lidl om at de bør etablere slikt. De svarte at de skulle se på saken  :)

Siden jeg vet av erfaring at Lidl Sverige er svært lydhøre på sine kunder så anbefaler jeg flere å "mase" på Lidl slik at det kommer raskt på plass :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA