Bilmerker > BMW i3

Priser service i3

<< < (2/53) > >>

moonbuggy:
Du kan også kjøpe en som inkluderer bremseskiver og bremseklosser, som koster ca det dobbelte

På min BMW 1 modell, er skifte av skiver bak nærmest fast ved 2.hver service. Årsak, rust p.g.a. lite bruk.
Med bremse-regenering som i I3, tipper jeg at rustne skiver blir et hovedproblem, spesielt på saltutsatte steder.

FrodeJ:
Betalte 4032,- for fem år, 60 000 km.

LMOR:

--- Sitat fra: moonbuggy på Onsdag 01. Oktober 2014, klokken 14:25 ---Du kan også kjøpe en som inkluderer bremseskiver og bremseklosser, som koster ca det dobbelte

På min BMW 1 modell, er skifte av skiver bak nærmest fast ved 2.hver service. Årsak, rust p.g.a. lite bruk.
Med bremse-regenering som i I3, tipper jeg at rustne skiver blir et hovedproblem, spesielt på saltutsatte steder.

--- Slutt sitat ---
;D Nettopp, og da blir nok regnestykke enkelt  ;)

Sandpusher:
Hvilken forhandler Frode?
Her er tilbudet jeg fikk fra Bavaria/Stavanger:
"Serviceavtale 5år/60 000km er ingen problem å få med. Prisen på serviceavtalen er 4723,-. Dette dekker ikke dekkslitasje, vindusslitasje og bremser. Kun selve servicene som bilen skal ha."

Pit:

--- Sitat fra: Lars C. Krogenæs på Onsdag 01. Oktober 2014, klokken 12:51 ---Og når man står mellom valget mellom Leaf, Zoe og i3 hadde det vært fint om du kan skrive litt om hva denne service avtalen innebærer og hva den koster.  ;)

Lars

--- Slutt sitat ---

Dette valget vil bare være aktuelt for deg før du prøvekjører  ;)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning