Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Støy frå varmeaparat i-Miev 2013

Startet av ok67, onsdag 01. oktober 2014, klokken 08:56

« forrige - neste »

ok67

No når det er vorte kaldare i veret igjen og varmeaparatet blir brukt så har eg registrert meir støy frå varmeaparatet enn det var sist vinter. Det er ein brumme/summe lyd, som kjem framanifrå under panseret, det kan virke som om det kan vere frå sirkulasjonspumpa. Eg trur ikkje det var slik lyd i fjor. Andre som har liknande opplevelsar, eller skal det vere slik?
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

pwb

vannpumpa gir litt lyd. Hører også surkling fra den lille tanken under panseret.

ok67

Litt lyd er greit, men eg trur (kanskje berre innbilling) at det er mykje meir lyd no enn det var sist vinter. Skal snart på service, så kan få det sjekka då.
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA