Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bosch Power Max EVSE Charging Station Home Charger

Startet av alty, tirsdag 30. september 2014, klokken 12:42

« forrige - neste »

oyvindlo

Jeg har hatt denne i over ett halvt år nå. Kjøpt fra EV-West. Fungerer som bare det. Kjempefornøyd.

alty

Takk for svar, Øyvind. Jeg har selv sett på denne: http://www.evchargesolutions.com/product-p/el-51245.htm

Men jeg er ubrukelig når det gjelder alt som har med elektrisitet å gjøre, og er veldig usikker på om denne vil fungere her. Mener å ha lest at det kan bli krøll pga ulik frekvens i US og Europa?

TB

Nyere utstyr brukar å støtte 50 - 60 Hz, nett frekvensen blir ikkje brukt av utstyret som før.

Men, det som kan vere ein utfordring er manglande CE godkjenning - elektriker og forsikringsselskap kan vere litt vrang på dette.

Pris inkl frakt og mva vil bli ca 4000 - 4500 kr.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA