Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading på Kjevik flyplass, Kristiansand?

Startet av EL-Milla, mandag 29. september 2014, klokken 14:38

« forrige - neste »

EL-Milla

Hei!

Er det noen som vet om det går an å lade på Kjevik flyplass i Kristiansand?
Evt om det går an å lade E-UP der? :)
Arendal
Hvit VW E-UP 2015-modell (08.10.2014)

emil

Sitat fra: EL-Milla på mandag 29. september 2014, klokken 14:38
Hei!

Er det noen som vet om det går an å lade på Kjevik flyplass i Kristiansand?
Evt om det går an å lade E-UP der? :)

Ladet Leafen min der i Januar en helg jeg var bortreist. Ladeplasser med vanlig schuko kontakt på et par av langtidsparkeringene. Betaling for parkering er som for vanlig fossilbil.

Electrix

https://beta.avinor.no/flyplass/kristiansand/til-og-fra-flyplassen/#!parkering-1055
SitatElbil
Du finner egne skiltede plasser med ladeuttak på følgende soner.
◾Nærparkering (P2): fire plasser.
◾Langtidsparkering (P3): fire plasser i søndre del
◾Langtidsparkering (P5): fire plasser.
Parkeringsavgiften er den samme som for vanlige biler, men ladingen er gratis.
Jeg har ikke ladet der ennå selv så jeg har ikke noen erfaring med ladingen der.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

EL-Milla

Takk for svar :) har i utgangspunktet nok strøm til å komme til og fra, men kjekt å lade så jeg er sikker på å komme hjem til Arendal igjen :)
Arendal
Hvit VW E-UP 2015-modell (08.10.2014)

emil

Kjekt å kunne lade der, men det er veldig få kontakter iforhold til parkeringsplasser så det er greit å ha en backup plan hvis du ikke skulle få ladet. Har vært innom der uten å ha ladebehov selv og sett at alle ladeplassene var opptatt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA