Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

bms brikker

Startet av sven erik, lørdag 04. oktober 2014, klokken 04:15

« forrige - neste »

sven erik

hvor hvnlig er det at bms brikker ryker i en batteri pakke

elektrolux

Nokså sjeldent, og da gjerne grunnet fuktighet.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

Jeg har byttet 3 av 40 og det synes jeg er litt for mange
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

sven erik

det hr skjedd med den ene bilen min nå 2 ganger  på under 6 måneder  synes det er rart 

elektrolux

#4
Jeg har byttet 3 på 2 år. Syntes også det er urettferdig, men akseptabelt.

På en fossilbil ville jeg ha måttet bytte både tennplugger og luftmengdemåler på samme kjørelengde, og til en større kostnad.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

sven erik

her er det snakk om at mn må ned med hele batteri pakken  under bilen  +++  så det er fort en kostnd på 3 til 4tusen  vær gang   men de bare går det er ikke noe forklaring på dette ?

sven erik

nå  virker det som  bms  nr 3  er gåen på  under et år

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA