Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lakkbehandling i Trondheim på ny bil

Startet av B_Tesla, søndag 31. august 2014, klokken 13:32

« forrige - neste »

B_Tesla

Jeg får en sort S85 i Trondheim i oktober (nå kanskje desember :( ). Jeg har en jeg stoler på til å behandle bil i Oslo/Telemark, men tror kanskje det er litt langt på ny bil. Er det noen som kjenner et bra sted å ta en behandling av lakk på nybil i Trondheim. Litt av problemet mitt er at jeg ikke nødvendigvis stoler på en tilfeldig fyr her i nærheten med min splitter nye bil.

Mitt ønske er å få lagt på noe (vet ikke hva) som beskytter lakken godt gjennom vinteren, og får den til å se lekker ut. Tipper Carnauba wax eller noe slikt, med tilstrekkelig forbehandling.  Har gjort en del maskinpolering selv før, men er ikke så veldig lysten på å sette igang med det selv.

Kan følgelig bruke detailers forum, men er mer ute etter erfaringer (bla. fra detailers forum). 19 åring i garasjen til far er uaktuelt. Legger ikke igjen mine nøkler der.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

turbolurbo

Hvis du vil ha det beste:

https://www.facebook.com/CuraDiAutomobile?ref=ts&fref=ts

Meget dyktig og ikke minst nøye! Han er vant til å håndtere spesielle biler.
2019 TM3P

cthomassen

Jeg fikk utført lakkforsegling av min røde P85 hos https://www.facebook.com/Vaarhusbilpleieanddetailing?fref=ts

Ble veldig bra!
Lakken ble også korrigert før forseglingen. Det anbefales da det ble avdekket et par lakkfeil fra fabrikken som jeg skal reklamere på.
Bilen var ca 3-4 uker når jeg fikk utført behandlingen.

B_Tesla

Hva snakker vi om i priser for en første behandling?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Gressvikingen

Avhengig av hva du krever, men en korrigering og forsegling koster typisk 5000-6000 i følge mine erfaringer. Det er ingen ublu timepris. Det tar litt tid.
P85D"+"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA