Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

For få ladepunkter

Startet av Birger, torsdag 28. august 2014, klokken 22:11

« forrige - neste »

Birger

I Din Side: http://www.dinside.no/930132/for-faa-ladepunkter-til-elbiler-i-storbyene

Som vanlig, herlige kommentarer. Kan bare anbefale at flest mulig kommer inn og legger inn saklige kommentarer og + på saklige kommentarer.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

VigdisA

har tatt en runde med + i alle fall
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Klykken

Morsom lesing også da. Mange som tydelig ikke har lest saken og bare spyr ut med negativ propaganda.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

emil

Sitat fra: Klykken på fredag 29. august 2014, klokken 08:37
Morsom lesing også da. Mange som tydelig ikke har lest saken og bare spyr ut med negativ propaganda.

Det gjelder alle saker relatert til elbiler. Enkelte av de værste er jo avslørt som importører av fossilbiler som kommenterer negativt under falske navn, andre er vel de vanlige trollene som kommenterer negativt på alt. Har sluttet å lese kommentarer på sånne artikler og de værste elbilhaterene i lokalmiljøet/omgangskretsen gidder jeg ikke lengre diskutere med.

NegativeElectrode

Sitat fra: Klykken på fredag 29. august 2014, klokken 08:37
Morsom lesing også da. Mange som tydelig ikke har lest saken og bare spyr ut med negativ propaganda.

.. og dersom man akkurat har kjøpt en ny fossibil har man kanskje en nagende følelse av å ha gjort en feil, og må forsvare dette overfor seg selv?
Blå TMY 2022
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Klykken

Kan være mange årsaker til at de som kommenterer mot elbil gjør det, og akkurat den biten spekulerer jeg ikke i. Jeg leser og ler. ;D
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA