Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mail om at bilen min er på nett

Startet av e-Golfer, torsdag 21. august 2014, klokken 23:47

« forrige - neste »

e-Golfer

Fikk nettopp en mail fra "Car Net" som gratulerer meg med at bilen min nå er på nett og at jeg kan laste ned appen...

Med tanke på at jeg fikk bilen på nett for 1 mnd siden og har appen, stusser jeg litt.

Flere som har fått den mailen? Ekte eller Phising forsøk?
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

LarryF

Jeg fikk også denne mailen i går og ser at det er tredje gang jeg får den. Kanskje er det en melding som sendes automatisk i forbindelse med en software oppdatering el? Jeg har ikke gjort noen endringer som skulle tilsi at jeg skulle få en ny mail.
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

Svg1974

Fikk den jeg også. Appen har vært noe ustabil siste tiden også for min del, men virket som den var tilbake i vanlig modus i dag?


hovik

Er bare VW som ikke vet hva de holder på med. Virker som om de starta en cronjob de hadde glemt, eller ikke sjekka om fungerte. Car-net løsningen har pent sagt rom for forbedringer.
2019 Tesla Model 3
2021 Volvo XC90

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA