Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skrytebilder

Startet av Råde, tirsdag 19. august 2014, klokken 21:57

« forrige - neste »

mihkku

Er nok ikke meg :) Bor i Oslo
Sitat fra: gamer73 på onsdag 26. august 2015, klokken 08:12
Sitat fra: mihkku på tirsdag 25. august 2015, klokken 22:23
Har plan om å foliere taket, spoileren og speilene, men det får bli til neste år:) Nå kommer det på lyktelister og sort vw emble, så er det pause. Må bruke penger på andre ting :p

Jeg så en sinnsykt fet hvit E-golf med krambua i Bergen i går...den må ha vært R-styling på...kanskje det var deg? Uansett var den sinnsykt fet...

mihkku

Er ikke vanskelig å montere, tar ca. 20-30 min. Du kan velge å ta av fangeren eller åpne en luke på h/v side + deksel på hjulbuene. Er bare å like de to øverste rillene med teip i fangeren da disse egentlig skal klipses på, men går fint å bare file bort klipsene.

Sitat fra: PokerFjes på torsdag 27. august 2015, klokken 11:15
Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 19:02
Sideskjørt, bakfanger og diffusor til bakfangeren. Tok dette fra en vraka bil, men Møller skal ha ca. 17-8k for kittet. Kan jo så klart kjøpe front også, men synes eGolf fronten blir så pen med de GTE rillene foran.
Er det lett å montere GTE-rillene? Hvor fikk du tak i dine? De er veldig pene, kunne tenkt meg slike på min også.
Jeg synes også fronten på e-Golf er pen, men har du vurdert en splitter?

mihkku


Råde

Det "gjorde det" for meg. Fint med kontrast.
e-Golf | X75D

Lefsegokk

Skrytebilde trenger kanskje ikke være av interiør eller eksteriør? Her er ett av triptelleren som har vært i eie siden mars.

Noobie

Da har jeg endelig mottatt bilen min i dag etter 8 ukers ventetid. En 2016 E-Golf med absolutt alt av utstyr unntatt sidekollisjonsputer bak.  ;D

Her klarte jeg å få tatt et bilde med telefonen av mine OEM 18" felger med Goodyear Efficientgrip Performance dekk i 225/40-18 som jeg kjøpte sammen med bilen hos forhandleren. Må si at jeg ble meget godt overrasket over hvor bra felgene passet til bilen og hvor fin faktisk bilen er med Oryxhvit farge. Hadde lest mye blandet kritikk av fargen, men må si at den "nikotinhvite" fargen som folk kaller det har vært totalt fraværende for min del!  ;)

Kommer med bedre bilder etter at den har vært innom Lie´s Supershine for å få tatt en Royalshine forsegling allerede i morgen. Gleder meg stort til å kjøre denne bilen de neste månedene!  :)

16 VW E-Golf Oryxhvit med Titansort Vienna + Alt utstyr! - Levert 29.09.2015

ostokka

Sitat fra: Noobie på tirsdag 29. september 2015, klokken 22:49
Da har jeg endelig mottatt bilen min i dag etter 8 ukers ventetid. En 2016 E-Golf med absolutt alt av utstyr unntatt sidekollisjonsputer bak.  ;D

Her klarte jeg å få tatt et bilde med telefonen av mine OEM 18" felger med Goodyear Efficientgrip Performance dekk i 225/40-18 som jeg kjøpte sammen med bilen hos forhandleren. Må si at jeg ble meget godt overrasket over hvor bra felgene passet til bilen og hvor fin faktisk bilen er med Oryxhvit farge. Hadde lest mye blandet kritikk av fargen, men må si at den "nikotinhvite" fargen som folk kaller det har vært totalt fraværende for min del!  ;)

Kommer med bedre bilder etter at den har vært innom Lie´s Supershine for å få tatt en Royalshine forsegling allerede i morgen. Gleder meg stort til å kjøre denne bilen de neste månedene!  :)

Nydelig! 8)

Har bestilt meg lik bil som deg. Levering om 1-2mnd. Oryxhvit med alt utstyr utenom putene bak og alarm. Kommer nok til å kjøre på originalfelgene tiden som er igjen av høsten så får vi se hva våren bringer.

Noobie

Sitat fra: ostokka på onsdag 30. september 2015, klokken 17:10
Sitat fra: Noobie på tirsdag 29. september 2015, klokken 22:49
Da har jeg endelig mottatt bilen min i dag etter 8 ukers ventetid. En 2016 E-Golf med absolutt alt av utstyr unntatt sidekollisjonsputer bak.  ;D

Her klarte jeg å få tatt et bilde med telefonen av mine OEM 18" felger med Goodyear Efficientgrip Performance dekk i 225/40-18 som jeg kjøpte sammen med bilen hos forhandleren. Må si at jeg ble meget godt overrasket over hvor bra felgene passet til bilen og hvor fin faktisk bilen er med Oryxhvit farge. Hadde lest mye blandet kritikk av fargen, men må si at den "nikotinhvite" fargen som folk kaller det har vært totalt fraværende for min del!  ;)

Kommer med bedre bilder etter at den har vært innom Lie´s Supershine for å få tatt en Royalshine forsegling allerede i morgen. Gleder meg stort til å kjøre denne bilen de neste månedene!  :)

Nydelig! 8)

Har bestilt meg lik bil som deg. Levering om 1-2mnd. Oryxhvit med alt utstyr utenom putene bak og alarm. Kommer nok til å kjøre på originalfelgene tiden som er igjen av høsten så får vi se hva våren bringer.

Takk for det! Nå er også bilen ferdig lakk forseglet med Royalshine. E-golf emblemer på sidene og bak ble også fjernet som gir bilen en "cleanere" look. Herlig bil å kjøre!  8)

Gled deg til nye bilen din om noen måneder.  ;)
16 VW E-Golf Oryxhvit med Titansort Vienna + Alt utstyr! - Levert 29.09.2015

Smygel

Grattis! Ser veldig bra ut!

Jeg får min på torsdag etter mange lange uker venting! Alt av utstyr utenom alarm. Svart perle med lyst skinn. Gleder meg som en unge.

Synes det burde være mer skrytebilder i denne tråden...  ;)

mihkku

Kan godt legge ut et til skrytebilde :p

Blir nok et av de siste bildene før vinterdekkene skal på :/


ezzpen

Får legge ut et par bilder av bilen min.
Har hatt den i snart 4 uker nå.

I dag endte den opp med å bli dekorert. Ikke planlagt.

Vuninho

#401
Hei,

Plukket opp min i slutten av september. Ikke helt 100% fornøyd med felgvalget (ble litt for svart), så prøvde meg på plastidip på hele bilen

Smygel

Da var endelig gliset mitt på plass etter mye venting. Har planer om felger til våren. Liker 18" Durban, så får se hva det blir til.

Smygel


Jacooobs'n

Fikk min i går, so far-so good.
Veldig deilig bil med mye praktisk utstyr og mye annet utstyr som bare er moro :)
Går ca 150km til og fra jobb når det er ca 2 grader på morgenen og 6-7 på ettermiddagen.
18" trekker ikke mye ifra på rekkevidden mener jeg men nå har jeg ikke prøvd den mange hundre metere på orginale 16"

2015 Pacific Blue e-Golf med VP på 18"
2011 Mercedes GL 350 Bluetec
1996 Nissan Skyline GTR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA