Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har montert SR10 LED Bar på sin Leaf?

Startet av RuneW, mandag 18. august 2014, klokken 10:09

« forrige - neste »

nr1rayner

"spot"-delen på min kina-bar er 30 grader.
Hyperspot fra Rigid er på 5 grader!! Det forklarer en hel del ;)
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

jkirkebo

Sitat fra: nr1rayner på mandag 24. august 2015, klokken 12:01
"spot"-delen på min kina-bar er 30 grader.
Hyperspot fra Rigid er på 5 grader!! Det forklarer en hel del ;)

hehe, ja "spot" på 30 grader var ikke mye spot. Tradisjonell "flood" på halogenpærer er 36 grader, og spot 12 grader. 5 grader er vel det Rigid kaller "hyperspot". Jeg har 12 grader spot på sykkelen, og det passer bra. 5 grader bør nok kombineres med flere elementer som er rettet litt forskjellig, noe jeg antar det er i Rigid-baren. Evt. kombineres med flood-elemeter. For kun 5 grader spot rettet én vei blir et VELDIG smalt lydbilde.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

nr1rayner

Hyperspot har KUN 5graders led, mens "hyper combo", som ekstralys.no kaller den, har 5graders (hyperspot) i midten, og "driving"-led på sidene (ja, jeg skriver led, men det er jo reflektor/glass som er forskjellig selvsagt).
Usikker på grader på "driving"-ledene, men tipper det ligger på 20+.

Flood-delen på min bar er vel 60 såvidt jeg husker.
Det kan jo hende de regner litt annerledes (hele åpningen istedet for åpning til senterlinje), slik at mine "spot" etter rigid-målene egentlig er 15, og ikke 30 og flood er 30 istedet for 60.. Men de er uansett er de ikke spot on :P
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

ØysteinBuddy

Kaster inn ett lite spørsmål.
Sitter å skal bestille LED-bar, men er 20 mil unna bilen.
Kunne noen målt bredden på hullet under skiltet i fangeren?

På forhånd takk!

Hilsen Øystein
X-div buddy
X-2xthink city
X-2014 Nissan Leaf Tekna
X-2015 Nissan Leaf Tekna
X-Tesla Model 3 LR 2021
X-VW id4 Pro
Nå-Model Y Performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA