Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Teslamotors.com nede for oppdatering

Startet av iCar, mandag 18. august 2014, klokken 07:48

« forrige - neste »

ELTesla

Det er jo alltid muligheter med prisjustering samtidig som en del nye tilvalg som kan gjøre prisjusteringen litt lettere å svelge. Time will show.

Edison

Det er også mulig at de setter ned USA-prisene og eventuelt andre land den er relativt dyr i forhold til Norge. Kostnadene er nok lavere nå, og dersom dagens priser ikke gir full utnyttelse av produksjonskapasiteten tenker jeg at en liten prisnedgang i USA vil være mer naturlig enn å sette opp de europeiske prisene.

Håper på nyheter om Model X!

Jimpec

Tror det er oppdatering av MyTesla. Fikk nettopp melding om oppdatering leveringsdato fra DS.
Det er jo flere som har poengtert at produksjon har tatt veldig lang tid - kanskje er det en oppfriskning av systemene deres de jobber med.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

TimboDuck

Håper de fikser MyTesla.

Min P85D bestilling har inneholdt feil (NextGen seter mangler) siden dag 1 og det virker på min DS som det har vært umulig å få fikset dette før bilen går i produksjon. Det er litt skummelt når både innhold og pris på en såpass stor bestilling er feil.
Sølv P85D, bygget Feb'15

steinidar

Jeg tror at vinterpakken vil nå inneholde rattvarme. Er det også lov om å håpe på model x design studio
Gardermoen

Brede

Mens vi snakker om dette så fikk mobilappen på min android en automatisk oppdatering og nekter å starte opp igjen. Sammenheng?

Muffinman

Har slitt med innlogging via app i dag. Tester oppdatering straks.

ctr46

.

turbolurbo

Siden er oppe igjen med nytt design. Men treg...
2019 TM3P

Dennis

#69
Ja, veldig treg. Fikk opp litt av siden og så gikk det helt i stå :P


Edit: Nede igjen nå

Dennis

Nå er den oppe igjen.

Nytt design og oppdatert med mer info om 85D, P85D og autopilot

MeTesla

Ser ut som at prisen på min spec har økt med nye 10 000... Kan det stemme??

AndreS

Sitat fra: Dennis på torsdag 08. januar 2015, klokken 10:39
Nå er den oppe igjen.

Nytt design og oppdatert med mer info om 85D, P85D og autopilot

finner egentlig ikke noe mer info om det? var nyskjerrig på girratio, vekt, vektfordeling, etc, finner du det?
I3 i bestilling

KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

mogu

Ingen synlige endringer på myTesla, annet enn at leveringstiden min nå er late april istedet for may :)
Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA