Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Støtfangerfolie (bak) til Leaf?

Startet av Marius Engel, lørdag 16. august 2014, klokken 10:31

« forrige - neste »

Marius Engel

Noen som vet om man får kjøpt ferdig kuttet støtfangerfolie til bakfangeren på Leafen? Mye barnevognamerker etterhvert...

Jan-Børre Olsen

Nissan har. Skal ha folie bak og dørene foran. Forhandleren min hadde ferdig opplegg på det.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

Marius Engel


Sitat fra: smaug01 på lørdag 16. august 2014, klokken 10:53
Nissan har. Skal ha folie bak og dørene foran. Forhandleren min hadde ferdig opplegg på det.

På dørene foran? Steglisten da eller?

Jan-Børre Olsen

Nei de beskytter ikke nok. Har fått bittelitt slitasje i lakken akkurat i første knekk i utforbi original plastikken i sort(har ikke steglist). Selgeren sa man kunne kjøpe enten sterling med lys i, hologram stepsister eller beskyttelsesfilm.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

leaf-newbe

jeg fik et dekor firma til å foliere tak og benyttet samtidig å få alle knekker nede i dørkarmene og bakkant i bakdørene og terskel på bagasje luke foliert med transparang folie.

du får også kjøpt terskel film på bilextra kommer som et kit med aktivator.
du trenger en kraftig føner for å montere spesielt om du skal få det til å følge knekene.
Leaf tekna 2013 - UM-EVSE lader uten kladd, friheten til å velge er bra.
Ranked 3597
Average Energy Economy 17,20 kWh/100km              #1901

Marius Engel


Sitat fra: leaf-newbe på søndag 17. august 2014, klokken 01:54
jeg fik et dekor firma til å foliere tak og benyttet samtidig å få alle knekker nede i dørkarmene og bakkant i bakdørene og terskel på bagasje luke foliert med transparang folie.

du får også kjøpt terskel film på bilextra kommer som et kit med aktivator.
du trenger en kraftig føner for å montere spesielt om du skal få det til å følge knekene.

Høre bra ut. Var dette dyrt?

leaf-newbe

jeg ga 2000 for tak og 500 ekstra for dørtersklene
Leaf tekna 2013 - UM-EVSE lader uten kladd, friheten til å velge er bra.
Ranked 3597
Average Energy Economy 17,20 kWh/100km              #1901

ctr46

.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA