Hvorvidt jeg missforstår eller ikke er egentlig ikke så viktig. Jeg har keyless på en 2014 Octavia. Der hadde dette ikke vært mulig. Og selv om jeg ikke har komfort access, så er opplegget keyless når en sitter inne i bilen. Det er bare å ta til etterretning at ting er som de er og så la være å la nøkler ligge å slenge i setet. Jeg er ikke ett sekund i tvil om at jeg er skyld i det hele. Er bare usikker på når denne funksjonaliteten egentlig er ønskelig.
Ingen gjennomgang eller info om app for meg heller. Jeg spurte selv, og ble henvist til BMW sin side. Eller Google, det var kanskje det beste. Så forumet her er faktisk veldig viktig for en person som meg. Folk som jobber i ett salgsapparat kan vel litt for ofte bare overskriftene, og er i hvertfall ikke enig i at det kan være utfordringer med produktet de selger.
Nå sitter jeg på nett igjen, da. Har funnet en siden med følgende tekst.
Du har spørsmål om BMW ConnectedDrive?
Vi hjelper deg gjerne videre.Med en link
https://www.bmw-connecteddrive.no/cdp/release/internet/servlet/contact å klikke på. Som egentlig ikke gjør noe som helst. Ingen kontaktinfo som jeg ser. Jobber på en høgskole, og om dette hadde vært levert av studenter, så ville det stått til stryk. Litt rart siden dette skal være en strorsatsing fra BMW sin side.
Bil slettet på min konto, og lagt til på nytt. Så nå er det å håpe at bilen mottar en sikkerhetskode.
rt