Tusen takk for mange flotte svar. Det gjør det lettere for meg og vurdere det. Selv har jeg ikke lagt til skinninteriør. Så dette blir en liten nøtt jeg må tenke på.. Men Dynaudio 400 watt soundsystem? Noen som har noe erfaring med detta. Elsker jo musikk, men ser for meg det kanskje er litt teit med et sånn anlegg til en elbil?
Har ikke slengt på:
-Skinninteriør 14 400,-
-Dynaudio 4900,-
-Sidekollisjonspute bak 2200,-
-Lane-Assist pakka 4400,-
-Ambientebelysning 1700,-
Ser nå at jeg kommer til å hive på Ambientebelysning.. 1700,- fra eller til....
Har unge i baksete så dropper sidekollisjonspute....
Jeg har "oppgradert" 3 ganger etter opprinelige bestilling.

Nå har jeg alt bortsett fra bevegelsesenorer(alarm) og lane assist.
Hvis du har små barn blir de før eller senere store, da er det veldig greit med sidekolisjon bak, det skal iallefall ikke stå på samvittighet for noen tusen lapper hos meg om det skulle skje noe i fremtiden. ( de kan deaktiveres til barna blir store nok)
Jeg har testet ut orginalsetene og skinn, ikke bare er det skinn. De er også mye bedre og sitte i. Etterhvert vil barnet (snakker av erfaring) spise is og kjeks osv osv og selv om du har bestemt deg at ikke noe som helst skal nytes i bilen vil du før eller senere gi etter for å slippe en krangel og barnehyl

da er det veldig greit å vaske av skinnseter kontra noen "lyse" tøyseter.
Når det gjelder stereoanlegg har jeg ikke hørt dynaudio, bare lest om det. Min filosofi ble at når man for engangsyld har en bil med minimalt med støy kunne det ikke passet bedre med et skikkelig steroeanlegg, man skal forhåpentligvis ha bilen noen år. Og tipper den blir enklere å selge, selv om man ikke får igjen alt når den tid kommer.
Uansett får du ha lykke til med valget, fornøyd blir du nok uansett