Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vinn en E-golf

Startet av Bawler, onsdag 06. august 2014, klokken 17:12

« forrige - neste »

230V


Ole Petter

"Takk til alle som har deltatt i ladekonkurransen vår! Vinneren publiseres i løpet av uke 36."

Ikke mange timer de har igjen nå om de skal holde det de lovte.

Ble vel datteren til sjefen som vant.

230V

Merkelig kommunikasjon fra VW (aka Møller) på Facebook. De sier uke 36, så blir det uke 37.
Ikke rart folk blir utålmodige.

Og en kan spørre seg hva de har brukt uke 36 på. Trynefaktor er nok svært sannsynlig, dessverre.
Blir vel en ung og tynn blondine som vinner.

emil

Sitat fra: 230V på søndag 07. september 2014, klokken 14:14
Merkelig kommunikasjon fra VW (aka Møller) på Facebook. De sier uke 36, så blir det uke 37.
Ikke rart folk blir utålmodige.

Og en kan spørre seg hva de har brukt uke 36 på. Trynefaktor er nok svært sannsynlig, dessverre.
Blir vel en ung og tynn blondine som vinner.

For å sitere meg selv fra tidligere i tråden:

Sitat fra: emil på tirsdag 26. august 2014, klokken 12:53
Sitat fra: thomanie på tirsdag 26. august 2014, klokken 12:36
fra VW Norges FB-side:
"Takk til alle som har deltatt i ladekonkurransen vår! Vinneren publiseres i løpet av uke 36."

= "Vi skal først trekke ut en liten mengde vi sjekker nøyere opp mot hvem som vil gi oss best reklame som vinner"

Vinneren blir nok en ung blond alenemor som bor i et område godt dekket med CCS ladere i tillegg til gode muligheter for lading hjemme. I tillegg er hun aktiv på facebook/twitter/instagram og har egen blogg. Bor du i blokkleilighet med gateparkering et sted i nord er vel sansynligheten for at man vinner liten. Hvis man i tillegg kritiserer VW og/eller konkurransen på nett (som jeg gjør nå) er vel sansynligheten enda mindre for at man vinner.


( Dette er jo bare tullete spekulasjoner fra min side, jeg regner med at et seriøst firma som VW og deres partnere i denne konkurransen faktisk gjør ting riktig )

Bawler

Voldsomt til konspirasjonsteorier her.

"[...]I reglene så står det at vinneren blir offentliggjort 14 dager etter at konkurransen er avsluttet. Det er en datamaskin som trekker og på mandag kommer vi til å overraske en av dere som har deltatt. Mvh TA"

Klarer vel vente en dag til ;)

Lykke til folkens!
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Råde

Sitat fra: Bawler på søndag 07. september 2014, klokken 18:26
Voldsomt til konspirasjonsteorier her.

"[...]I reglene så står det at vinneren blir offentliggjort 14 dager etter at konkurransen er avsluttet. Det er en datamaskin som trekker og på mandag kommer vi til å overraske en av dere som har deltatt. Mvh TA"

Klarer vel vente en dag til ;)

Lykke til folkens!

Datamaskinen er intelligent. Den sjekker navnene opp mot nettet; Google, Facebook, instagram og Twitter. Den har avanserte pattern recognition systemer som identifiserer vakre unge kvinner med riktige idealer og holdninger... Det første den luker ut er negativ karma, spesielt mot...

:)

Ooops. Der røyk sjansen min, gitt. Blir det ikke meg er i hvert fall konspirasjonen bekreftet.
e-Golf | X75D

Gordon Retriever

Sitat fra: Råde på søndag 07. september 2014, klokken 22:08
Ooops. Der røyk sjansen min, gitt.

Det blir litt interessant å se om vinneren allerede er underrettet og blir fløyet (eller kjørt) til en mediemarkering hos importøren i Oslo i morgen, eller om det blir en lokal forhandler som får æren av å bli med på å oppsøke den intetanende vinneren med pressen på slep.

hans.ks

Vinneren blir vel som med lotto, gammel bestemor uten utgifter som har en bil hun har kjørt siden 1970 som aldri skal skiftes ut.
E-Golf med ventepumpe.

Olatho

Vinneren er faktisk en kollega av meg, som jeg personlig synes virkelig fortjener det, og til alt overmål hadde hun bestilt en e-golf allerede (men ikke fått den levert enda).
Fikk besøk her på kontoret nå i formiddag, helt uten presse og annet oppstyr enn vi klarte å lage selv.

Tror alle konspirasjoner da kan legges på hylla, da de neppe hadde trukket en med en bestilling inne - og dermed "tapt et salg" hvis de hadde konspirert. Blokkleilighet og gateparkering har hun også...
;)

Hun er i alle fall fornøyd!

230V

#39
Bra det ble en verdig vinner! Gratulerer til henne :) Har hun fått bilen i dag?
Kan jeg spørre hvor mange lodd hun hadde? Ikke at det betyr noe, men jo mindre lodd hun hadde jo mer flaks har hun hatt. ;)

Råde

e-Golf | X75D

Olatho

Aner ikke hvor mange lodd hun hadde, men jeg tror hun har lada mobilen ganske ivrig helt siden starten på kampanjen.  De ønska seg jo bilen veldig, og som en helt vanlig barnefamilie er det jo veldig hyggelig å slippe billån og greier.

Jeg regner med at de ordner ting internt sånn at hun får den bilen de faktisk har bestilt (evt. med noe mellomlegg den ene eller andre veien dersom det er store forskjeller på konfigurasjonene. Jeg aner ikke hvordan egolf er priset). Kjedelig å eventuelt ikke få "drømmefargen" og riktig interiør osv. når man faktisk har lagt inn en bestilling.   
Foreløpig sitter hun her med blomster, en liten modellbil(!) og et vinner-sertifikat.

Bawler

Sitat fra: Olatho på mandag 08. september 2014, klokken 15:20
Aner ikke hvor mange lodd hun hadde, men jeg tror hun har lada mobilen ganske ivrig helt siden starten på kampanjen.  De ønska seg jo bilen veldig, og som en helt vanlig barnefamilie er det jo veldig hyggelig å slippe billån og greier.

Jeg regner med at de ordner ting internt sånn at hun får den bilen de faktisk har bestilt (evt. med noe mellomlegg den ene eller andre veien dersom det er store forskjeller på konfigurasjonene. Jeg aner ikke hvordan egolf er priset). Kjedelig å eventuelt ikke få "drømmefargen" og riktig interiør osv. når man faktisk har lagt inn en bestilling.   
Foreløpig sitter hun her med blomster, en liten modellbil(!) og et vinner-sertifikat.

Enig, så lenge de ikke har en bil klar med reklame på, så bør vel det gå greit. Så får de jo allikevel litt penger for ekstraustyr osv ;)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

hans.ks

Vinneren ble kanskje som flere på forumet spekulerte i, tilfeldigheter? :-)

Uansett så må jeg jo gratulere med en herlig golf!
E-Golf med ventepumpe.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA