Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ConnectedDrive

Startet av BOStrand, tirsdag 05. august 2014, klokken 11:51

« forrige - neste »

BOStrand

BMW Connected appen har fungert dårlig de siste dagene hos meg. Heldigvis fungerer den gode gamle BMW i Remote App fint. Andre med samme erfaring?

Viks

Sitat fra: BOStrand på tirsdag 27. mars 2018, klokken 13:16
BMW Connected appen har fungert dårlig de siste dagene hos meg. Heldigvis fungerer den gode gamle BMW i Remote App fint. Andre med samme erfaring?

Yep. Opplever det samme. Merkelig nok så fungerer iremote bedre enn Connected.

JorgenM

Her også.
Ble å bruke nøkkelen til forvarming igjen.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

skwelbil

Nettside og Connected app har fungert dårlig de siste dagene. Men iremote har fungert fint.
BMW i3S 120ah Fully Charged 2019

Klykken

De har oppdatert appen (for Android i alle fall) og endret litt layout. Jeg sliter nå med å se om bilen er låst eller ikke. Er det bare jeg som er dårlig til å lete, eller har de nå fjernet denne informasjonen?
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

koltor

I min (oppdaterte Android) app står låsestatus midt på skjermen, under ladestatus.
- iX3 reservert
- 2017 i3 Fully Charged (Maraton Edition)
- 2014 F20 116d (ex)

Klykken

Får ikke tatt screenshot da appen blokkerer for det nå, men sakset fra Google Play:


Der hvor "fuel level" er, står rekkevidde og batteriprosent hos meg. Feltet med range er uten noe tekst. Der hvor det er en hengelås med "locked" på bildet står det "Fullt oppladet" hos meg. Så fanene for "Eksternt" og "Info" etc.

Min versjon er 5.0.0.4074.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Orbit

Nede igjen i dag. App'en oppdateres ikke (og gir heller ikke feilmelding), mens websidene gir følgende:
SitatDue to server maintenance, it is not possible to access this page at the moment.

Please come back later. If you have any questions, please feel free to contact us.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Edge

Hos meg var det kun I3-en som ikke oppdaterte i appen mens 520-en fungerte. Slettet så appen og installerte på nytt. Nå virker ikke appen i det hele tatt. Får bare «Tilkoblingsproblem».  >:(

ElectroJuice

Samme her, prøvde å installere app på nytt men får bare "tilkoblingsproblem".

Fanafjord

Hos meg har Connected drive oppført seg veldig rar. Lokasjon stemmer og sist oppdatert klokkeslett også men ladeprosent er feil - har vært det i to dager og låsestatus er også feil. IRemote stemmer og ser ut å fungere idag. Men den fungerte ikke i går.

Orbit

Fungerer igjen nå for meg (app+web)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Klykken

Når feilen ligger på serverne hos BMW hjelper det ikke å avinstallere app osv.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

ElectroJuice

For meg fungerer nå web, men fortsatt ikke app.

Torodd Stangeland

Skal iRemote fases ut? Virker ikke lenger her, kommer bare opp siden der de vil vi skal over på den nye. Får ikke trykket den vekk lenger.
Veldig trist isåfall, det er kun iRemote som virker på iPad.
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA