Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Flatklemt bil - som ligner på Tesla

Startet av rsomby, mandag 04. august 2014, klokken 11:59

« forrige - neste »

rsomby

Satt tilfeldigvis å tittet på denne og det ser da ut som det er en model S
http://www.vg.no/bildespesial/12029/

Utrolig at de overlevde... og utrolig at det ikke er skrevet opp/ned i mente om at det var en "TESLA" og hvorfor den ikke brant osv...

FThorsen

Bærum
BMW 320 MDAT, 2007 modell (solgt)
TMS P85+ november 2013 (solgt)
TMS P85D mars 2015 (kondemnert)
Nissan Leaf 2014 (dama)
Hyundai Ioniq 5 Project 45 (nåværende)

rsomby

Ok. Hva slags bil er det da? Nei jeg ser dørhåndtakene nå og det er jo klart at det ikke er verdens beste bil  ;)

janosat

Sitat fra: rsomby på mandag 04. august 2014, klokken 12:01
Ok. Hva slags bil er det da? Nei jeg ser dørhåndtakene nå og det er jo klart at det ikke er verdens beste bil  ;)

Ser ut som det er en VW passat CC


RuneW

#4
De som mener å vite noe om det, sier det er en KIA Forte (vet ikke hva det tilsvarer her til lands).

Det er mulig en europeisk bil (eller en TMS for den saks skyld) hadde kommet noe bedre ut, men jeg skal ikke påstå noe...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

eDooku

Det er fortsatt temmelig utrolig at folk kom levende ut av det vraket... Tror ikke vi røslige nordmenn hadde vært like heldige.
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

afitch80

Jeg nevnte denne i "Tesla i norske medier" og:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,7843.2190.html

Der stusset vi over litt forskjellig. Blant annet at en kar blir dratt ut av et blått vrak, men resten viser en hvit bil. Og at felgene så mistenkelig hele og fine ut. I tillegg så bildene der folk ble dratt ut ut om at de var tatt en annen plass enn der ulykken var. Felgene var i tillegg Tesla 19" Cyclone.

Noen som prøvde å skape en Tesla nyhet..?

Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

RuneW

Sitat fra: afitch80 på mandag 04. august 2014, klokken 13:29
Jeg nevnte denne i "Tesla i norske medier" og:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,7843.2190.html

Der stusset vi over litt forskjellig. Blant annet at en kar blir dratt ut av et blått vrak, men resten viser en hvit bil.

Hehe, ja det hele virker egentlig for utrolig til å være sant. Hadde ikke forundret meg om det var noe iscenesatt tull...

Sitat fra: afitch80 på mandag 04. august 2014, klokken 13:29
Felgene var i tillegg Tesla 19" Cyclone.

Noen som prøvde å skape en Tesla nyhet..?

Akkurat her tror jeg det er Tesla-eiere selv som ser Teslaer over alt. Ikke at jeg er noen felg-ekspert (felger interesserer meg et sted midt på ryggen), men jeg synes ikke det er flere forskjeller på disse felgene og en cyclone-felg:

1. Disse felgene ender i en kant som går langs med kanten av felgen, mens cyclone er skråstilt langs kantene.

2. Cylcone-"bladene" har alle vinkel i samme retning, mens bladene på disse felgene kan se ut til å gå annenhver vei.

(og med det samme jeg er i gang så synes jeg ikke disse felgene ligner på felgene til Kia Forte som jeg har sett heller...  :P )


TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Høgis

#8
Er nok blandet inn et feil bilde ja, men det kan se ut som at det er en Kia Forte. Uansett helt utrolig at noen overlevde.


P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

afitch80

Hehe.. Der kan du se. Har 11 dager igjen til jeg får min TMS, så ser sikkert Tesla over alt. :P
Synes jeg så et Tesla emblem i midten av felgen og. hehe..

Kia Forte ser ut til å stemme bra ja.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

Leaf_2014

TESLA Kia må være verdens tryggeste bil. Sikkert romteknologi.

(Klarte ikke dy meg ...)
Leaf 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA