Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av mecanica vergara, tirsdag 29. juli 2014, klokken 11:30

« forrige - neste »

Philip Marlowe

Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Dennis

fint å kunne sitte tørtunder tak og øade også siden panotaket ikke er tett :P

Gusse

Sitat fra: Togge på tirsdag 19. mai 2015, klokken 21:00
Dette blir bra Gusse.
Jeg nevte kanskje ikke over i tråden at ved det nye vaskeanlegget (4 båser) er det også GRATIS støvsuger. Ingen grunn til å sperre av disse med fossiler. Som du sier i siste setning, dette blir helt topp 8)

:) Da stiller saken seg litt anderledes :)

Øyvind.h

Sitat fra: Togge på tirsdag 19. mai 2015, klokken 21:00
Dette blir bra Gusse.
Jeg nevte kanskje ikke over i tråden at ved det nye vaskeanlegget (4 båser) er det også GRATIS støvsuger. Ingen grunn til å sperre av disse med fossiler. Som du sier i siste setning, dette blir helt topp 8)

Men fortsatt utrolig klønete å legge SC bak en støvsuger selv om det finnes andre støvsugere på området.

At det finnes alternativer er ikke ensbetydende med at folk vil benytte dem, ei heller flytte seg på forespørsel.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Togge

Ser den Øyvind. Det er en gammel selvaskebås med støvsuger som er plassen.
En kjører inn under tak og lader. Skal ikke være vanskeligere enn det.
At de kunne ha demontert støvsuger, er vel en  sak for eier av stasjonen.
Jeg tror dette blir bra med tilgang til tak og støvsuger jeg da.
Hel-elektrisk bilpark.

Amoss

Sitat fra: Togge på onsdag 20. mai 2015, klokken 14:06
At de kunne ha demontert støvsuger, er vel en  sak for eier av stasjonen.

Det de kunne gjort var vel at støvsugeren ikke skulle få strøm annet enn så lenge superladeren er i bruk ;)
Model S 85D

Togge

Hel-elektrisk bilpark.

Muffinman


Gusse

Ser ut som det er rom for hvem som helst å parkere på Stjørdal. Dette bli ihvertfall lett å missforstå :o

Sveinung1954

Sitat fra: Gusse på fredag 05. juni 2015, klokken 12:55
Ser ut som det er rom for hvem som helst å parkere på Stjørdal. Dette bli ihvertfall lett å missforstå :o


På de fleste (alle?) SC stasjonene er det lov for ikke-teslaer å parkere på noen av plassene. Disse plassene er merket med "P 30 min" eller noe slikt. De plassene som kun er reservert for lading av tesla har ikke slike skilter. Skal visstnok være gjort for at grunneierne ikke skal føle at alt for mange parkeringsplasser blokkeres av laderne når de ikke er i bruk.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

Amoss

Sitat fra: Gusse på fredag 05. juni 2015, klokken 12:55
Ser ut som det er rom for hvem som helst å parkere på Stjørdal. Dette bli ihvertfall lett å missforstå :o

Det er nå en ting, men det nye her er jo at det er reservert kunder av Statoil. Slik jeg leser skiltet betyr det at man inn på stasjonen og kjøpe seg en pølse eller en pakke tyggegummi for å få lov til å lade.
Model S 85D

Togge

Sitat fra: Gusse på fredag 05. juni 2015, klokken 12:55
Ser ut som det er rom for hvem som helst å parkere på Stjørdal. Dette bli ihvertfall lett å missforstå :o

Får vel ta en tur innom stasjonen på tur hjem å spørre hva som er tenkt med denne skiltingen da.
Kan komme med en oppdatering på det. Kanskje eieren leser dette, han får vel sin Tesla i disse dager.

Jeg er jo "så" heldig at jeg ikke bruker denne SC. (Jo plugget inn den første dagen for å vise at det var strøm der)
Hel-elektrisk bilpark.

dosmont

Sitat fra: Amoss på fredag 05. juni 2015, klokken 14:50
Sitat fra: Gusse på fredag 05. juni 2015, klokken 12:55
Ser ut som det er rom for hvem som helst å parkere på Stjørdal. Dette bli ihvertfall lett å missforstå :o

Det er nå en ting, men det nye her er jo at det er reservert kunder av Statoil. Slik jeg leser skiltet betyr det at man inn på stasjonen og kjøpe seg en pølse eller en pakke tyggegummi for å få lov til å lade.
Da er det vell nok å fylle statoilkoppen da ;D
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA