Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endringer i konfigurator

Startet av turbolurbo, tirsdag 22. juli 2014, klokken 13:00

« forrige - neste »

darthy001

Fikk tatt meg en tur innom Skøyen idag og fargen er nydelig. For meg mye mer passende enn den gamle som jeg også fikk sammenliknet direkte med da det stod en "gammel" rett utenfor døra.

Passet også veldig bra med de mørke 21" men jeg ønsker fremdeles å ha de lyse 21" på vår:) blir litt for badass for meg med de mørke.

Gleder meg ikke mindre nå nei:)

christian1986

Høres ut som det jeg tenkte når jeg så den. Den er nydelig ;D

Muffinman

Sitat fra: darthy001 på onsdag 22. oktober 2014, klokken 16:25
Fikk tatt meg en tur innom Skøyen idag og fargen er nydelig. For meg mye mer passende enn den gamle som jeg også fikk sammenliknet direkte med da det stod en "gammel" rett utenfor døra.

Passet også veldig bra med de mørke 21" men jeg ønsker fremdeles å ha de lyse 21" på vår:) blir litt for badass for meg med de mørke.

Gleder meg ikke mindre nå nei:)
Har også bestilt bil med den nye gråfargen, men levering først oktober 2015. Har allerede en delfingrå P85 med mørke turbin og det passer veldig bra men har vært skeptisk på at matchen med den nye gråfargen kanskje er dårligere. Uansett godt å høre at _noen_ liker komboen, da er det håp :) Den nye bilen blir sikkert vekselvis å rulle med grå 21" turbin og 19" Cyclone som skal pulverlakkeres i samme farge i årene etter levering.

darthy001

#33
@Muffinman Steel Grey og de mørke 21" passer veldig bra synes jeg. Men for min del så er jeg ikke overbegeistret for de mørke felgene i utgangspunktet. Synes de lyse felgene er mer "classy" i mangel på ett godt norsk uttrykk.

Steel Grey og mørke 21" var rett og slett litt for aggresivt for min smak. Men det er bare så vidt 8) Måtte tenkte meg om når jeg stod der for det var griselekkert.

Edit: Den ble faktisk litt Lambo-aktig i lyset innedørs på Skøyen. Hadde aldri trodd at jeg skulle synes det var negativt, men den ble nesten for mye sportsbil med den komboen.

Knut Erling Øen

Var innom skøyen i dag - rett og slett superlekker med grå turbin!
S85 fra mars 2014 til mars 2015. P85D+ fra mars 2015. Mod 3 fra mars 2019. Plaid Sort bestilt 27. jan 2021

P85_Norway

#35
Og her er bilder fra Skøyen idag.
Tesla M3 Performance

morten007

Fin farge. Men skulle ønske de hadde et valg der man kunne valgt krom eller Shadowline (som på BMW) på bilen.
P85 (2013)  VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D (2015) VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)
Model X (2017)(Solgt)
Model 3 Performance (2019)(Solgt)
Model 3 Performance (2021) (Facelift Vin: 827114 utlevering 12.12.2020)
VW T-roc R (2020), Akrapovic, 300hk Turbo

Muffinman

Ikke dumt. Manipulert skiltene elektronisk eller fysisk?
:D

Høgis

P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

btsvennes

Ser Tesla har oppdatert konfiguratoren sin slik at man nå eksplisitt må velge neste generasjon seter. Etter oppdateringen hadde disse setene falt ut av bestillingen min. En av grunnene til at jeg ønsker P85D er nettopp disse setene. Foreslår at alle som har bestillt biler sjekker bestillingen sin.

En positiv ting er at man nå kan velge farge på disse setene.
2023 Tesla Model Y Performance (til salgs)
2023 Tesla Model X Plaid
2015 Tesla Model S P85D(+) -> P85D(+) -> P90D(+) 677XX Solgt

Bjørn Tore Vibeto

For meg ser det ut til at det er de andre setealternativene, du må velge eksplisit. Neste gen. seter er default valg, og du kan gjøre bilen billigere ved å velge de gamle performance setene, eller stoff.
"Wattson"
Tesla Model S P85D Multicoated Red
Levert 24/2-15

btsvennes

Mulig det bare gjelder eksisterende bestillinger da og ikke selve konfiguratoren. Etter oppdateringen av konfiguratoren var ihvertfall "Svarte nappaskinnseter" lagt inn i mitt design og ikke de nye setene.
2023 Tesla Model Y Performance (til salgs)
2023 Tesla Model X Plaid
2015 Tesla Model S P85D(+) -> P85D(+) -> P90D(+) 677XX Solgt

Lokführer

Ble bilen i konfigurasjonen 12500kr billigere nå? Glemte å se hva totalen ble når jeg trykka på knappen.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

btsvennes

Min ble ihvertfall det. Står -12.550 på setene og totalprisen blir da også 12.550 lavere enn da jeg konfigurerte den opp ved bestilling.
2023 Tesla Model Y Performance (til salgs)
2023 Tesla Model X Plaid
2015 Tesla Model S P85D(+) -> P85D(+) -> P90D(+) 677XX Solgt

turbolurbo

Nå kan man velge 19" hjul på P85D også
2019 TM3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA