Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mangel på ladesymmetri

Startet av Yagi, tirsdag 08. juli 2014, klokken 21:09

« forrige - neste »

Yagi

Ikke alle er like opptatt av symmetri når de parkerer på en superlader  ;)



På Lyngdal Supercharger. Godt det ikke var trangt om plassen....
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

cra

Får satse på at det er en som har fått bilen nylig da, og ikke parkerer som en kødd med vilje. Jeg blingser fremdeles selv av og til når jeg skal rygge inn på en plass; svingradius tar merkelig lang tid å venne seg til (i alle fall for meg, ser det ut til). Men jeg prøver å lirke meg til såpass jeg ikke tar for mange plasser. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Olatho

Sitat fra: cra på onsdag 09. juli 2014, klokken 09:26
svingradius tar merkelig lang tid å venne seg til (i alle fall for meg, ser det ut til). Men jeg prøver å lirke meg til såpass jeg ikke tar for mange plasser. :)

Apropos... hvordan er svingradiusen på disse bilene?  Låner en MB om dagen (gammal a-klasse) og den har skikkelig dårlig svingradius, til tross for at den er ganske liten.
I garasjen i borettslaget er det ganske trangt, så jeg er ganske spent på hvordan jeg får tredd Teslaen inn på plassen sin...

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA