Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestilt en Soul EV? Post her!

Startet av kringon, tirsdag 08. juli 2014, klokken 17:37

« forrige - neste »

kennethdelbekk

Nettopp bestilt en Sort/rød og levering er satt til senest Februar. Litt kjedelig å vente så lenge men...
Fenstad
2022 Model Y
2014 Modell S85 (Solgt)
2015 Soul EV Svart/Rød (solgt)

Hanstr


terjebc

Sitat fra: kennethdelbekk på tirsdag 16. september 2014, klokken 21:14
Nettopp bestilt en Sort/rød og levering er satt til senest Februar. Litt kjedelig å vente så lenge men...

Gratulerer med bilkjøp! 
Regner med at KIA Norge ikke deler dette synspunktet men jeg håper nesten at ikke det blir for mange KIA Soul på veiene. Mye av grunnen til at jeg kjøpte den er fordi det ikke er en leaf / golf / tesla.

Dette er det første nybilkjøpet jeg har gjort og det er mer enn bare litt kjedlig å vente så lenge..
Det er ren tortur! Visste ikke at det kom til å klø så mye etter å få den levert.
Finnes det noe salve mot leverings syke.....?
KIA Soul EV  feb.2015 - sept 2018/  Nissan Leaf 40kWh Sept 2018 - Feb 19 /  KIA E-Niro 64kWh FE - Feb 2019 - nov 2021 / KIA EV6 2WD EX Nov 21 -

Jacon

Jeg føler med deg. Er i nøyaktig samme situasjon.
Det hadde hvert fint om noen som faktisk fikk den bestilte bilen også gir lyd fra seg. :o

EspenM3

Norge får 150 biler fra hver månedsproduksjon, så noe enormt volum blir det jo ikke av det..

Gnilre

Venter på blå Kia Soul EV som jeg kanskje får i neste uke eller uka etter. Skulle gjerne hatt en svart/rød i stedet som med mine preferanser kanskje er den "kuleste" bilen som du kan få under 250'NOK. Men da rykker jeg vel langt tilbake i bestillingskøen !

Tenketenke.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016.
Opel Ampera-e mai 2017-november 2017.
Kia e-Niro 2019.
Volvo XC40 pure electric 2021.
VW ID4 1st april 2021 - januar 2022.
VW ID4 GTX februar 2022 -.

K S

Sitat fra: Jacon på onsdag 17. september 2014, klokken 08:25
Jeg føler med deg. Er i nøyaktig samme situasjon.
Det hadde hvert fint om noen som faktisk fikk den bestilte bilen også gir lyd fra seg. :o

Har blitt lovet rundt 3.oktober, skal garantere at jeg skal gi lyd fra meg!!! :-)

terjebc

Sitat fra: Gnilre på onsdag 17. september 2014, klokken 12:34
Venter på blå Kia Soul EV som jeg kanskje får i neste uke eller uka etter. Skulle gjerne hatt en svart/rød i stedet som med mine preferanser kanskje er den "kuleste" bilen som du kan få under 250'NOK. Men da rykker jeg vel langt tilbake i bestillingskøen !

Tenketenke.

Det er grusomt å vente. Jeg hadde nok vurdert å foliere om jeg hadde en i blå på vei. Koster 10 000 - 15 000 men så får du bil 3 måneder før.  Og da har du en helt "egen" bil som ingen andre har !?
KIA Soul EV  feb.2015 - sept 2018/  Nissan Leaf 40kWh Sept 2018 - Feb 19 /  KIA E-Niro 64kWh FE - Feb 2019 - nov 2021 / KIA EV6 2WD EX Nov 21 -

Zyntax

Vi vurderte selv å gå for sort/rød, men endte på blå/hvit litt pga ventetiden. Så nå håper jeg at det finnes flere som bytter sin blå/hvite til sort/rød slik at vi rykker litt frem i køen ;)
Kia Soul Exclusive, blå med hvitt tak, bestilt i september 2014, kommer i August 2015.

kringon

30/09 er garantert dato fra min forhandler, og da skal det kjørast!
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Svefred2

Min blå/hvit Exclusive ble bestilt 20.juni og hentes på KIA Moss i morgen torsdag kl 1430 ;D. Kunne fått bilen i går tirsdag men pga jobbmøte på Gardermoen tirsdag til onsdag lot det seg dessverre ikke gjøre :-[
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

Lasse70

Bestilte sort og rød i starten på september. Produksjon i desember og levering slutten av februar. PS er forøvrig stolt av bilen, ref første melding hvor det står om man tør stå fram..... Er jo den kuleste og beste el bilen i mine øyne :-)
Forstår ikke folk som velger e-golfen, men heldigvis er vi forskjellige :-)
Kia Soul EV sort med rød bestilt 6sept. Levering ca februar 2015. Ble forsinket og byttet til grå og fikk bilen etter ca 1 uke. Utrolig fornøyd.

goev

Vi bestilte en blå/hvit classic den 6. September. Fikk telefon i dag med beskjed om at vi vil få vår i November.
Vi gleder oss masse! Selv kjerringa gleder seg enda hun var så lunken før prøvekjøringa ;-)
Tesla Model Y LR Blå HF 07/3-2022
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014 - Venter på batteribytte
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019 - Solgt 9/2-2022
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt Mai-2019
Hyundai Kona 64kWh Jan -2019 - Solgt Feb-2019
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro/Kona på OVMS.

Alfano

Til dere som eventuelt har fått bilen deres, kan dere si noe om den?
Er dere fornøyde?
Er det som forventet?
osv....

Vi bestiller eventuelt 1 til lørdagen, er bare litt usikker enda, da det er en jungel av elbiler på markedet.
KIA Soul EV Black and Red Exclusive

Svefred2

Meget fornøyd!! ;D
Bilen er så behagelig å kjøre, komfortabel, romslig og kjempegod rekkevidde!
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA