Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Miljøbil-race utenfor Barcelona ønsker norske deltakere

Startet av hhartes, lørdag 05. juli 2014, klokken 10:50

« forrige - neste »

hhartes

På min elbil-tur sørover i Europa har jeg fått en del kontakter i miljøet. En av disse er Rafael de Mestre. Han er CEO for Chargelocator, en av Spanias to Tesla Roadster eiere og er den som har kjørt raskest verden rundt med en elbil. Nå arrangerer han et stort, internasjonalt miljøbil-race på Calafat racing track utenfor Barcelona. Det skal skje siste helgen i juli, og Rafael ønsker deltakere fra flest mulig nasjoner. Jeg vet at det er en del som våger seg nedover på elbilferie i sommer, og da kan dette være et spennende innslag.

Mer informasjon finner dere her: http://ecoraces.com/


Jeg har postet dette i "elbilen i samfunnet" også, men regner med at det er TMS-eiere som er mest aktuelle så drister meg til en post her også.
Trondheim - P85+, P.Hvit / svart int, 21" grå, alt utenom barneseter, sikkerhet og vinter - levert 6/9

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA